chalani, mozno blba otazka, ale bude vadit autu pri zazimovani...

chalani, mozno blba otazka, ale bude vadit autu pri zazimovani odpojenie baterky na niekolko mesiacov s tym, ze sa bude pravidelne kontrolovat a pripadne dobijat? a hlavne...ako sa bude spravat riadiaca jednotka po tom, ako tu baterku pripojim po niekolkych mesiacoch naspat?

teoreticky je to tak, ze rj funguje na eprom pamati, takze vypojenie energie by nemalo nic spravit. ale asi niekto bude vediet aj prakticky.

Odpovedať na tento komentár

Moje ctr som mal odpojene od baterky a zazimovane. Raz mesacne ked bolo sucho som napojil a prebehol cca 30km....najlepsi sposob. S riadiackou sa ti nic nedeje

Odpovedať na tento komentár

Cize nebude problem ani s custom mapou. To som potreboval vediet, dik

Odpovedať na tento komentár

Nic vsak bezne sa vybijaju baterky alebo klaknu a ide sa dalej..len si hodiny nastavis:))) skor sa jedna o motor nie je dobre bez chodu ked bude mesiace

Odpovedať na tento komentár

Zimujem takto auto uz niekolko rokov, no teraz prvykrat s upravenou rj, tak preto. Urcite to nie je dobre,no asi nebudem mat sancu ho prevetrat. Minule som asi 4 hodiny odprataval sneh, aby som sa k nemu vobec dostal:))

Odpovedať na tento komentár

Ja ti ho rad obcas prebehnem...?

Odpovedať na tento komentár

rj ma pevnu pamat, custom mapa sa nestrati. napr ctr (isto aj dalsie) ma rj tak, ze ma pevnu pamat kde ma mapy, a ma nieco ako ram pamat, kde si uklada doladenia map. ked to vymazes, tak po opatovnom zapojeni a nastartovani ta rj chilu sleduje aktualne data a podla toho mierne upravy mapy (asi). bezne sa to robi tak, ze po nejakej uprave (napr lepsi vzduchovy filter) odpojis baterku na par minut, zapojis, zapnes motor a nechas cca 5 min bezat na volnobeh, rj si nacita aktualne merane hodnoty a doupravy svoj chod. ale erik by ti asi vedel lepsie vysvetlit. kazdopadne bez problemov mozes odpojit, len po znova pripojeni nechaj chcilu nastartovane auto, potom vypnia znova zapni a potom vysmazaj?

Odpovedať na tento komentár

A najlahsi system odpojenia je, ze za baterkou mas poistky a tam si vytiahnes iba poistku ktora zabezpecuje elektriku do celeho auta..(vypojenie baterky) tak som to robil ja a nic som neodpajal na baterke s klucom

Odpovedať na tento komentár

Baterka je uz prave vonku, hlavne kvoli tomu,ze cez zimu sa k tomu autu dostanem velmi tazko. Btw. (Len) Dnes ma tegiwa celkom peknu cenu na balancer shaft delete kit? http://www.tegiwaimports.com/honda-fd2-oil-pump-civic-type-r-fn2-balancer-shaft-delete-kit-3611/

A samozrejme dik vsetkym za rady/ odpovede

Odpovedať na tento komentár

Zmazu sa adaptacne hodnoty, tie si bude nastavovat znovu, co potrva podla rezimov zataze 40-70km jazdy. Je to uplne normalne a nic nebezpecne.

Odpovedať na tento komentár

Cize ked zazimujem mam odpojit baterku alebo to nieje nevyhnutne? Samozrejme ze auto raz za mesiac prebehnem. Inak pocul som ze baterku sa oplati odpojit aj vtedy ked sa dlho pouziva povedzme 95ka benzin a chcete prejst na 100 tak sa to lepsie dokaze nastavit na vyssi oktan. To s tym filtrom som nevedel, mal som to urobit hned ako som si filter kupil? Bo ted mam na nom uz 13tisic.

Odpovedať na tento komentár

Prakticky vsetky auta vyrobene v tomto tisicroci neustale sleduju aktivitu knock senzoru a menia podla toho max hodnuty predstihov obidvomi smermi. To iba tie starsie to len znizovali a bolo treba resetnut ecu, aby pochopila, ze moze skusit pouzit maximum v mape. No stale je tam max hodnota a ked je mapa pre 95, tak 100 nedokaze vyuzit, lebo to palivo umozni napr +8°, no ecu je to jedno.

Odpovedať na tento komentár

Odpovedať na tento príspevok

Táto stránka využíva cookies a iné technológie sledovania na rozlíšenie jednotlivých počítačov, na individuálne nastavenie služieb, analytické a štatistické účely aj na prispôsobenie zobrazenia obsahu a reklamy. Táto stránka môže obsahovať aj cookies tretích strán. Ak budete pokračovať v používaní stránky, predpokladáme, že Vám vyhovuje aktuálne nastavenie, ktoré však môžete kedykoľvek zmeniť. Viac info tu: Ochrana súkromia