Chlapi poraďte. Novú fiestu st alebo 3 ročný megane rs 265...

Chlapi poraďte. Novú fiestu st alebo 3 ročný megane rs 265 s asi 38tis km. (ešte orig. pneu 4mm a brzdy cca 30%) na okruhu vraj len 1x. Cena takmer totožná. Megane ešte 2 roky záruka ford 5 rokov. Auto čisto na vikendy a výlety po kopcoch. Okruh asi nie.

Odpovedať na tento komentár

Mnohi z nas tu "tolerujeme" (mam na mysli sa nam paci) tento Megane, lebo je naozaj dobry. Dokonca jeden z nas na neho aj presedlal (mam na mysli z Fordu) a nevie si ho vynachvalit. Ale na tvojom mieste, ak by som mohol, tak nevaham a idem do noveho auta, t.j. definitivne Fiesta ST.

Odpovedať na tento komentár

Mam tento MRS, rok 2013 a nedam nan dopustit! A uplne v pohode aj na bezny den!

Odpovedať na tento komentár

svez se obema a pochopis, jen si over, jestli to nebyla predvadecka..

Odpovedať na tento komentár

Megane RS

Odpovedať na tento komentár

rs, nieje o com?

Odpovedať na tento komentár

MRS, a pozri prednu napravu ci nedava rany. inak je to auto bulletproof ?

Odpovedať na tento komentár

neskusal si ist za dealerom renault kolko by stal novy? daju sa dohodnut pekne zlavy. ak mas este par litrov navyse tak by som to vyskusal.

Odpovedať na tento komentár

Myslím že oba patria medzi top vo svojej triede a zohnať fiestu st na jazdu je celkom problém ale verím že je dobrá ako píšu. Rozum hovorí fiesta srdce mrs a keďže oba majú dostatočný fun faktor tak sa trochu viac prikláňam k fieste. Aj s*rvis určite lacnejší. A hlavne vlastný zabeh. Nemá niekto v skupine fiestu že by ma aspoň povozil?

Odpovedať na tento komentár

s tym s*rvisom by som nepocital ze byde lacnejsi. pozri si kolko stoji hodina u oboch znaciek

Odpovedať na tento komentár

Ale vidím že 90% hovorí za mrs. Na nový by asi nevyšlo?

Odpovedať na tento komentár

S tym s*rvisom nie som isty...

Odpovedať na tento komentár

spis se na to podivej pragmaticky, fiesta by byla nova, coz snad jedine plus, mrs bude stale v zaruce, je hlavne o tridu vys ve vsem, s*rvis si nemyslim, ze by byl drahy, menis akorat olej, kotouce vydrzi hodne i se zavodnima deskama, gumy budou drazsi.. Po roce ti Fiesta zevsedni a budes stejne pokukovat po necem rychlejsim, ztrati jako nova na hodnote vic nez mrs, ktery uz bude mit tu nejvetsi ztratu za sebou..

Odpovedať na tento komentár

Rozhodne MRS.

Odpovedať na tento komentár

ak si vies vymenit olej a brzdove dosky a kotuce tak s*rvis neries. ak sa nieco pokazi mas tam stale 2 roky zaruku, a zopar dobrych mechanikov ktori su sikovnejsi a lacnejsi nez autorizak tu tiez najdes. mrs ma samosvor, fiesta pokial viem nie, uz to je samo osebe silny argument?

Odpovedať na tento komentár

Megane s cup chassis nieje o com. Skvele auto a urcite viac priestoru jak fiesta. Za mna urcite mrs

Odpovedať na tento komentár

mam doma jeste clio IV rs, coz je vykonove stejne jako fiesta, resit fiesta vs clio, tak beru fiestu a nepremyslim, ale v mrs mas cca ⅓ vykonu navic, to je citelnej rozdil, kor pro blbej vytlem zpoza volantu

Odpovedať na tento komentár

Peniaze nie su vsetko. Riad sa srdcom. Zivot je len jeden

Odpovedať na tento komentár

Vsak sa chod na oboch previezt a urobis si vlastny nazor co ti sadne. Este by mohol dominik118 poradit ten ma mrs.?

Odpovedať na tento komentár

Neporadim ti ale byt na tvojom mieste tak podla chalanov urcite MRS. Dal by som si poradit...

Odpovedať na tento komentár

niektore argumenty su dost silne. Len ktovie kto na tom jazdil. jedine co viem ze mal predtym civic type R kedze som okolo toho auta chodil takmer denne tak dufam ze to je clovek ktory daval autu co potrebuje. na druhej strane mi povedal ze olej menil podla srvisnych intervalov po 20tis km čo by som ja osobne nerobil aspon po zabehu ? by som mu doprial skôr. Čo sa týka toho srvisu niečo na tom bude a vymenit olej si zvladnem aj sam ale asi az po zaruke. Bol by niekto ochotny kto sa vyzná ist so mnou na to pozriet do SE z BA pripadne neplanuje sa ist niekto vyblaznit do SE na letisko? Zoberem tam aj spať.

Odpovedať na tento komentár

a díky moc za rady a ochotu. necakal som to?

Odpovedať na tento komentár

mrs majitelu je tu fakt hodne? a na prodej se jich taky najde pomerne dost, da se vybirat, olej po 20 tis je bohuzel predepsany, ale stejne tak jako je po roce, me to rika, ze to byl uzivatel a ne fanda do jezdeni..

Odpovedať na tento komentár

otazka offtopic, moja predstava je taka ze by som si olej menil kazdy 10k a to tak ze po 10 si vymenim sam a dalsich 10 do autorizaku (akoze podla intervalu pod 20) mozu mi na to prist a tym padom prist o zaruku keby si ho mením sam? s*rvisny interval by som nemazal samozrejme.

Odpovedať na tento komentár

vymena je 20/rok? lebo tvrdil ze teraz pri 40 ide na druhu ale to by znamenalo ze časovo to moc nedodrzal.

Odpovedať na tento komentár

menit po 10 je good, prist ti na to nepridu, jedine ze pouzijes iny filter nez pouzivaju oni. ak ale budes od nich kupovat filter a nasledne vymenis olej, tak pri dalsej s*rviske nic nezistia. a 20 tis interval natake auto je riadny overkill? a na tie roky asi sral, vseobecne by sa mal menit olej minimalne 1x rocne, lebo aj casom straca vlastnosti. kazdopadne, ak ho kupis, tak hned vymen komplet vsetky naplne (motor olej, prevodovka olej, chladiacu, brzdovu, spojkovu), aj ked ich netreba, budes lepsie spat, nikdy nevies co sa dialo pred tebou.

Odpovedať na tento komentár

To beriem ako samozrejmosť, len ma sklamalo a odradilo tie jeho výmeny ?

Odpovedať na tento komentár

20tis/2 roky dokonce, sry za spatnou informaci, kazdopadne je to nesmyslnej interval, ja jezdim po 7-10tis, coz je u me cca po pul roce, podle sezony.. Nechavam ho menit primo u dealera, nosivam si vlastni, ale ted jsem prvne byl davat jiny nez predepsany elf a to dokonce jinde nez u dealera, v pondeli tam pojedu nechat nulovat, tak jsem sam zvedavej, jestli budou mit reci, kazdopadne to tak lze udelat a nemeli by nic resit..

Odpovedať na tento komentár

tak som zvedavy čo ti povedia, lebo v koncernových značkách by ti to pri poruche pekne vyhodili na oči a zaruka bye bye

Odpovedať na tento komentár

to si muzou zkusit, moc takovejch zakazniku nemaji..

Odpovedať na tento komentár

prave som sa dozvedel, že auto kúpil ako predvádzačku s 15tis km. Sa čudujem, že sa mi s tým zveril, lebo som automaticky stratil záujem na plnej čiare. A o tom prosím ak má niekto iný názor? ja určite nebudem debatovať?

Odpovedať na tento komentár

Este je tu toto!?

Odpovedať na tento komentár

Na 1000% M3RS? pokial je to verzia s CUP podvozkom tak si ten mech.samosvor okamzite zamilujes! Fiesta ST sa vobec neda porovnat s M3RS. Ja som sa rozhodoval medzi Clio IV RS a M3RS a som rad ze som si vybral megana, aj ked mam iba Sport podvozok... Pokial mas este nejake peniaze naviac, tak si kup H&R pruziny, vyfuk popripade Downpipe s Katom a mozno nejaky ten Chip + Intercooler a uvidis ze bude mat take STi (sria) a Audi S6 (sria) za tebou problem?.. mohol by som tu pisat romany o tom ako je M3RS najzabavnejsim HotHatchom?

Odpovedať na tento komentár

Ok sorry, neprecital som si vsetky komenty... Skoda ze si sa toho zriekol.... Podla mna ale megane dost vydrzi, no pokial je s*rvis chaby tak sa to odrazi na zivotnosti...

Odpovedať na tento komentár

Tak toho konkrétneho som sa zriekol ale stále pripadá do úvahy ak sa niečo nájde?

Odpovedať na tento komentár

Pokial budes mat moznost nejakeho lacnejsie kupit tak nevahej a toc? ale iba s CUP podvozkom?

Odpovedať na tento komentár

Fiestu st+ tu upravu na 210ps od vyroby? alebo tak nejak

Odpovedať na tento komentár

ak by si sa aspoň raz zviezol v MRS, tak by si tu neriešil, či Fiestu alebo MRS, lebo by si pochopil? MRS je bez debaty lepšie auto vo všetkých smeroch. avšak...na čom si jazdil doteraz? má byť toto tvoje prvé športové auto? ak áno, zvolil by som radšej Fiestu, prípadne ojazdené Clio RS3...MRS je hardcore, určite si vyžaduje určitý stupeň šoférskych skúseností...preto by som na tvojom mieste sa 2-3 roky učil jazdiť na Fieste či Cliu a potom prešiel na niečo silnejšie, MRS alebo niečo iné.

Odpovedať na tento komentár

Neni az tak pravda... Moje prve auto vobec potom co som spravil vodicak bolo aj je M3RS a nemyslim si ze by to bolo nejake hardcore... Je pravda ze zozaciatku som mal respekt a dost pomohlo az zopar stoviek odjazdenych hodin v LFS, no casom sa clovek do toho celkom chytro dostane a zacne skusat limity auta a ciest? pokial zacne pomalicky na normalnom moduse jazdit, potom sa postupne prepracuje na Sport Modus, tak nevidim v tom ziadny problem ak je normalne zmyslajuci a rozumny clovek... Zas tych 265 koni neni az taky trhac volantu?

Odpovedať na tento komentár

? ano ma to byt moje prvé sportové auto. skusenosti mam jedine tak s motorkami kde clovek musí davat ovela vacsi pozor a predvídat. o dost viac s lepsimi zrychleniami. myslim ze 4 kolesa postupne a s rozumom zvladnem?.a niesom ziadny strelec ale clovek co si rad uziva moznosti auta ked pridú na to podmienky (alpy a ine horske priesmyky)

Odpovedať na tento komentár

Odpovedať na tento príspevok

Táto stránka využíva cookies a iné technológie sledovania na rozlíšenie jednotlivých počítačov, na individuálne nastavenie služieb, analytické a štatistické účely aj na prispôsobenie zobrazenia obsahu a reklamy. Táto stránka môže obsahovať aj cookies tretích strán. Ak budete pokračovať v používaní stránky, predpokladáme, že Vám vyhovuje aktuálne nastavenie, ktoré však môžete kedykoľvek zmeniť. Viac info tu: Ochrana súkromia