hlavne pre ludi s FN2: chystam sa namontovat BBK od XYZ...

hlavne pre ludi s FN2: chystam sa namontovat BBK od XYZ. premyslam, ci ich dat namontovat u Danyho alebo je to uplne jedno a zvladne to "hocikto". Tiez ma trapi pociatocne zabiehavanie dosticiek (nenapada ma miesto v okoli BA, kde by ich bolo bezpecne zabehnut - nejake tipy?)

XYZ som mal a vobec to neries u Danyho. Zvladne to hocikto

Odpovedať na tento komentár

Chod sa previest v noci do TT a mas ich zabehnute....

Odpovedať na tento komentár

Na hodinku si zaplat kamenolom na pezinskej

Odpovedať na tento komentár

dik? btw. ide o to rozbehnut sa na urcitu rychlost (100km/h+), pribrzdit na par sekund a toto zopakovat aspon 20x. na konci sa potom rozbehnut na 180km/h+ a zabrzdit az na nulu. neviem, ci je kamenolom na Pezinskej na toto stavany:)) TT / dialnica asi bude asi dobra volba

Odpovedať na tento komentár

Nj to je kratke my sme tam zabiehavali motor ale to sa len kruzilo a behalo hore dole

Odpovedať na tento komentár

tiez som v zabehu novych dosiek, najprv ich ale zabehni jemne, nech si sadnu, az po cca 200 km ich zabiehaj chemicky (100->10km/h 10-20x). okolo SC po okreskach je kopec roviniek?. brzdy nahodis aj sam ak su presne adaptery, neoplati sa s tym ist za prahu, jedina mensia komplikacia je odvzdusnovanie. ja teraz riesim ci k danymu nepojdem s prevodovkou, lebo pepo na mna nejak nema cas, uz mesiac cakam a nechce s mi cakat do leta.. vlado radic ty uz mas motor spraveny? mal by som byt na rade po tebe?

Odpovedať na tento komentár

vychadzal som z Danyho rad na typer.cz priamo pre race dosticky od neho Pepo = dvojmetrovy chlapik, ktory ma dielnu na Zlatych pieskoch? tiez mi u neho trval relativne dlho diff a aj silentbloky...holt ma toho asi vela a je na to sam, resp. to ma ako side job podla mna sa s tym do Slanyho ist oplati...bude to hotove do dna/dvoch. k Danymu prave tento rok urcite skocim, potrebujem vymenit jednu sadu silentblokov + stale premyslam nad jeho podvozkom s externymi dusikovymi nadobkami

Odpovedať na tento komentár

kvoli brzdam sa fakt neoplati ist 4x 370km, to nahodis aj sam, ak su adaptery presne a netreba nic brusit tak je to robota na cca 2 hodky + odvzdusnovanie (ak chces, kludne ti s tym pomozem niektory vikend?. ja som daval bremba z eva a to si mal vidiet jaka to bola "d*backa" s karbobruskou:))) dosticky jasne, kazde su ine a zabeh sa moze lysit, ale princip je rovnaky, najprv sa musia trocha vybrusit a sadnut na kotuce, potom ich prehriat nech sa zmes "upecie" a odpari sa zivica.

Odpovedať na tento komentár

predpokladam a dufam, ze by malo vsetko sediet. je to priamo kit na FN2, cize hadam nebude treba nic brusit, atd. Uz sa ozval aj Patrik, diky obom? chyba este brzdova kvapalina, takze najprv ta a potom sa uvidi. tu v BA som chcel skusit Peta, no ked hovoris, ze nema cas, tak potom radsej niekto iny.

Odpovedať na tento komentár

chalani, este jedna otazka: taky ten ochranny plech - dat ho prec alebo ho nechat?...udajne ho tam mozem aj nechat, no treba ho upravit matus442, nepamatam si, ci ho tam mas alebo si ho uplne odstranil...

Odpovedať na tento komentár

Ochranny plech som musel odstranit lebo tam branil osadeniu novych strmenov. Teraz idem davat aj zadne tarox kotuce a plech ide tiez dolu

Odpovedať na tento komentár

super, dik

Odpovedať na tento komentár

ja som v predu odstrihol cast plechu pod kotucom, tak aby nezavadzal brzdicom. odstranit ho mozes asi komplet, ale treba davat pozor, aby ti rozpalene kotuce neroztopili prachovky na gulovych capoch, par ludom sa to uz roztopilo, ale to nieje az taky problem?

Odpovedať na tento komentár

...nahodit brzdy zvladne kazdy fus*r, trepat sa za danym je uplne zbytocne (ak neriesis aj ine veci s nim)...plech som pri nahadzovani xyz bbk nechal, staci ho len trochu ohnut (aspon na ep3 to tak bolo, neviem ako na fn2, ale myslim ze to bude velmi podobne, ak nie identicke)...ako adrian povedal, ma to tam zmysel

Odpovedať na tento komentár

Odpovedať na tento komentár

dik chalani, pozriem to

Odpovedať na tento komentár

Odpovedať na tento príspevok

Táto stránka využíva cookies a iné technológie sledovania na rozlíšenie jednotlivých počítačov, na individuálne nastavenie služieb, analytické a štatistické účely aj na prispôsobenie zobrazenia obsahu a reklamy. Táto stránka môže obsahovať aj cookies tretích strán. Ak budete pokračovať v používaní stránky, predpokladáme, že Vám vyhovuje aktuálne nastavenie, ktoré však môžete kedykoľvek zmeniť. Viac info tu: Ochrana súkromia