Ja viem, ze toto sem zrovna nepatri, ale neda mi to nepodelit...

Ja viem, ze toto sem zrovna nepatri, ale neda mi to nepodelit sa. Dnes doobedu som pozeral AutoMotoSport kde rozpravali o hybridnom pohone BMW 3, ktore dosahuje spotrebu neuver**elnych 5,4l/100km. Potom som do mojho dailycaru - Opel Vectra GTS 3.0cdti V6 - nalozil bicykel, dvoch ludi a batozinu, presiel 350km priemernou rychlostou 103km/h a v cieli som mal spotrebu 5,7l/100km. A tak sa pytam...mam v 12 rocnom aute technologiu, ktora je neznama aj samotnemu BMW?

BMW tam nemá náhodou benzín? Naň by to bola celkom pekná hodnota, i keď jasné, že tie spotreby oveľa nižšie nie sú. Ak nepríde nejaký zázrak v inžinierstve, lepšiu spotrebu nedosiahnu len tak.

Odpovedať na tento komentár

Mat este sedmu tak neviem ci by si sa tak vytesoval?

Odpovedať na tento komentár

Ja sa nevytesujem, ja som mierne v soku po hodnotach ns ake som zvyknuty

Odpovedať na tento komentár

Tak vitaj vo svete dizlu?

Odpovedať na tento komentár

Ja skor nechapem dnesne dizle, mam n47 2008 320d 130kw, praha-ba za tri hodky 5,5l, k moru detto 145 tempomat, klima, 5,5l jak nic. Ten motor je famozny v tomto. Mnichov Ba som dal za 4hodky a 6l, v nemecku 180 zvysok 150-160.

Odpovedať na tento komentár

ten motor je skvely, ja som nanom robil 4,9-5,1.... s tym auto msa dalo ist aj na zachod autom?

Odpovedať na tento komentár

Jj v lete v pohode kombinovana do 5,1.

Odpovedať na tento komentár

Okolo spotreby sa robí zbytoičný cirkus... Nové autá žerú možno o 10% menej ako pred 10 a viac rokmi, ale náklady na ich údržbu sú niekoľkonásobne vyššie. Na ktorého andela je niekomu spotreba 4,854125632598785465215456 litra, keď sa mu bude večne ucpávať DPF a pri 150 000 km sa mu roztrhne rozvodová reťaz? Podľa môjho skromného názoru, vývoj áut išiel dopredu niečo vyše 100 rokov - až do roku cca 2005. Odvtedy ide vývoj áut dozadu. Už nie sú lepšie ako boli ich predchodcovia, už sú horšie. Píšem to za značku BMW, do iných až tak nevidím.

Odpovedať na tento komentár

Tak co ja viem, vyhody hybridov su hlavne v meste, kde maju bezne auta vyrazne vyssiu spotrebu. Na dialnici a mimo mesta to uz nie je take vyhodne. Neviem ci si uz nejaky hybrid skusal. Ja som bol volakedy ich velky odporca, ale ked som ich vyskusal tak si viem hybrid predstavit ako daily auto do mesta.

Odpovedať na tento komentár

Najväčšia výhoda hybridov spočíva v tom, že politici majú o čom plácať sprostosti, majú ako ulievať peniaze (viď miliardové dotácie do Tesly), a ešte sa tvária, ako nám vlastne pomáhajú. Každý, kto vie do 10 narátať vie, že pokiaľ sa nedosiahne nejaký revolučný technologický prelom v kapacite batérií a rýchlosti dobíjania, celé elektromobily sú len politickou agendou darmožráčov v Bruseli.

Odpovedať na tento komentár

Moju kr**iku som smeroval skôr na čisté elektromobily, zle som sa vyjadril. Hybridy nejaké opodstatnenie majú, ale čistý elektromobil je kravina už len z toho dôvodu, že je v zime nepoužiteľný, lebo nemajú vyriešené kúrenie (čo pri hybride nie je problém).

Odpovedať na tento komentár

Tazke je dosiahnut emisie podla noveho Euro6, nie spotrebu. Turbovrtulove lietadla lietaju koli spotrebe na afr, za ktore by dnes Angela popravovala, lenze lepsie je buzerovat ani nie 10% podielu s emisiami, ako sa pustit do velkych hracov.

Odpovedať na tento komentár

Asi tak... Keď vidím tie bobule s nápismi ZERO EMISION, tak si kladiem otázku, či to nabíjali elektrinou ktorá vyrástla na strome, alebo tou, ktorá sa silne neekologicky vyrába v tepelných elektrárňach. Keď tak politikom ide o emisie, nech si nevozia r**e lietadlami, ale cestujú vlakmi.

Odpovedať na tento komentár

...alebo elektromobilmi???

Odpovedať na tento komentár

Odpovedať na tento komentár

Erik na com to lietaju turbo propy?

Odpovedať na tento komentár

Odpovedať na tento príspevok

Táto stránka využíva cookies a iné technológie sledovania na rozlíšenie jednotlivých počítačov, na individuálne nastavenie služieb, analytické a štatistické účely aj na prispôsobenie zobrazenia obsahu a reklamy. Táto stránka môže obsahovať aj cookies tretích strán. Ak budete pokračovať v používaní stránky, predpokladáme, že Vám vyhovuje aktuálne nastavenie, ktoré však môžete kedykoľvek zmeniť. Viac info tu: Ochrana súkromia