Kurvy vyjebane.dufam ze sa z toho poseru...

ky vyjbane.dufam ze sa z toho poru.

VW má průšvih jako hrom. „Chytře” podvedl emisní testy 2,0 TDI, hrozí mu obří pokuta

Ja som si aj hovoril, že ako sa posledné roky dobre predávali nafťáky od VW v USA...tu to máme.

Odpovedať na tento komentár

Zakaznici ako taki to mozu mat v pici...nikomu to neuskodilo priamo a mocovinu aspon liat nemuseli, v podstate dalsia nafuknuta k***tina ktora vobec neje zivotne dolezita a kto tvrdi ze ano sa pozre na to kolko emisii ide z kamiona resp z lietadla napriklad taka 737 za hodinu letu vyprodukuje bordel ako nakladak za rok...tam nech spekuluju ake primerosy dat

Nehovoriac o takych americkych suv a pickupoch...

juraj9, jeden moj jeep ma diesel s euro5 a druhy benzin sice len euro4, ale jazdi na lpg... v com je ekoproblem americkych suv?

Ze jeep je oproti nim este maly?

Samozrejme som mal na mysli veci typu Escalade, Navigator, F150, Ram a pod.

Ok. v originale v amerike ale nemaju diesel. Maju vysokoobjemove benzinove motory - spravidla HEMI, ktore maju dobru ekonomiku, vdaka odpajaniu jednotlivych valcov, podla aktualnej potreby vykonu. Chore dieselove verzie sa robia len pre europskych pseudosetrilkov na nas trh. Ziadny benzin ale nenarobi taky bordel, ako diesel a ekonomika je tiez velmi otazna. Moj wrangler 2,8 crdi (zial, benzin nebol dostupny) ma podobnu spotrebu, ako 3,6 pentastar benzin, a to uz nehovorim o moznej prestavbe na LPG, ktora stavia ekonomiku a ekologiu tychto aut na uplne inu uroven... my v europe si ale radsej budeme smradit lacnou naftou a riesit to nalievanim ******k do drahych katalyzatorov...?

V originále nemajú diesel? A čo tak napríklad 6,6-litrový osemvalec v Chevy Silverado. A to je len jeden príklad spomedzi iných 8 a 10-valcových nafťákov v Amerike.

samuel9, jasne. A ich percentualne zastupenie? Stale to nic nemeni na tom, ze americke auta su v originale benzinaky a maju ovela mensi negativny ekodopad ako diesle (aj americke), aj ked v europe redukovane šťankami (mocovinou)... o nicom inom nehovorim... som proste zastancom benzinu... aj ked nepochybujem, ze je urcite vela gtr, porsakov, ferrari, lamborghini a mustangov, ktore su tu najviac obdivovane, ktore jazdia na naftu...??

Nezstávam sa nafty, tiež som priaznivcom skôr benzínu?

Odpovedať na tento komentár

Neznášam celý "koncern", na čele s podvodníkom Piechom, ale zasa treba priznať, dalo sa to čakať... čo už majú automobilky robiť, keď tupci v Bruseli od stola rozhodujú o nereálnej spotrebe áut? Načo sú dobré "ekologické" trojvalce, auto štart stop systémy, vypínanie valcov, ktoré ušetria pár deci, ale rapídne znižujú životnosť motorov? Čudujem sa veľkým automobilkám, ako VW, BMW, Mercedes a podobne, že si už dávno nedupli. Platia milióny na daniach, miliardy na odvodoch, zamestnávajú milióny ľudí a ide ich buzerovať nejakých 700 kreténov, ktorí sa v tom navyše ani nevyznajú? Navyše s vyslovene nezmyselnými požiadavkami? Každý predsa vie, že o živote planéty nerozhoduje to, či osobáky žerú 4,5 alebo 7,2 litra. Koľko emisií vyprodukujú lietadlá, ktoré zvážajú eurodebilov do Bruselu? Však to je už ako u blbých...

Pod toto sa podpisujem a chcem tam dať ešte aspoň 20 páčikov

? díííky

Tak by si mal vediet, ze Piech uz nie je vo vedeni VW. Vystupil aj z dozornej rady a to uz cca. pred pol rokom...

Nevystupil, prehlasovali ho sefom je Witerkorn ale to je fuk?

Piech sa SAM vzdal funkcie predsedu dozornej rady a s nim aj jeho manzelka sa vzdala pozicie v dozornej rade. Dovod: Prehlasovali ho v tom, ze mu nedovolili odvolat Winterkorna. Kedze ho Piech chcel odvolat.

To všetko nič nemení na tom, že Piech je starý podvodník a od*bábač... Či to bolo v 70.-tych rokoch vo Forde, v 80.-tych v Audi, alebo neskôr vo VW. Nechce sa mi tu všetky tie jeho sviňačiny vypisovať, snáď ich poznáte. Ale ako som hneď v nasledujúcej vete upresnil, tento prípad im ťažko možno vyčítať, vina je na eurobyrokratoch odtrhnutých od reality, ktorý si schvaľujú každú sprostosť, ktorá im napadne, bez ohľadu na to, či je to reálne alebo nie.

Aky odbavac? Piech vo Forde nikdy nerobil. No skontruoval 5 valcove naftaky Mercedesu, co do teraz jazdia a maju za sebou 1-3 melona kilometrov. Skonstruoval slavne Audi 5 valce. Bol ptri vyvoji Azdi Quattro.Cely koncern v 90tuch rokoch zachranil pred bankrotom. Kde je v tom odb? To ze si voci nemu zaujaty a je ti ako clovek nesympaticky, je tvoja vec. Daj sem ale fakty prosim, v com odbaval, lebo asi za svoje odbavanie by nedostal cenu "Najvacsia osobnost automobilizmu 20.storocia".

Odpovedať na tento komentár

Treba si uvedomit to, ze to zistili u koncernu,ale aj BMW,aj Mercedes robili ten isty odb. Druha cec je to, ze spinacia skrinka od GM zabila dokazatelne 124 ludi a ten dostane pokutu len desatinu toho, co ma dostat VW? No pravdepodobne to dopadne tak ako pri Hyundai/Kia co odbavali na spotrebe. Dostali 300 melonov pokutu.

Odpovedať na tento komentár

Odpovedať na tento komentár

za to, ake sracky poslednych 10 rokov vag robi si tu pokutu zasluzi. zasluzili by si ju ale aj dalsi vyrobcovia..

Ake sracky napriklad?

napriklad motory

Ukaz mi jednu znacku ktora za poslednych 10 rokov nieco neposrala na nejakom motore...ako rozmyslam tak rozmyslam kazda jedna mala nejake prus*ry

ano, kazdej znacke sa sem tam nepodari motor ale vag dod*bava cele generacie motorov a hra mrtveho chrobaka. baworaku alebo mb by to zakaznici nezozrali, vagu to prechadza a ludia su este happy?

Vo firme jazdime aj vw a nemozem si ich vynachvalit, lebo neviem cim by som ich v mnohych pripadoch nahradil kedze som skusal aj ine znacky...vw sa nam nekazia, drzia si cenu su kvalitne spracovane a velmi opakujem velmi dobre sa na nich jazdi su us*r friendly na dlhe trasy aj na kratke vybavovacky

Odpovedať na tento komentár

K tomu sa im akcie dnes prepadli vraj o vyše 20 % (údajne 15 mld. eur)

Odpovedať na tento komentár

Odpovedať na tento príspevok

Táto stránka využíva cookies a iné technológie sledovania na rozlíšenie jednotlivých počítačov, na individuálne nastavenie služieb, analytické a štatistické účely aj na prispôsobenie zobrazenia obsahu a reklamy. Táto stránka môže obsahovať aj cookies tretích strán. Ak budete pokračovať v používaní stránky, predpokladáme, že Vám vyhovuje aktuálne nastavenie, ktoré však môžete kedykoľvek zmeniť. Viac info tu: Ochrana súkromia