Máme tu pochybnosti o hodnovernosti kola Huracánu Performante...

Máme tu pochybnosti o hodnovernosti kola Huracánu Performante na Nurburgringu. Ja viem, že mnohí máte túto disciplínu na háku, ale takto klamať? Neverím, že to kolo urobilo Lamborghini naozaj poctivo. Už sa tieto "oficiálne" kolá na Severnej slučke vymykajú z rúk a výrobcovia si robia, čo chcú - fér či nefér.

FAKE? Lamborghini Huracán Performante record at the Nürburgring

Tak ja neviem no možno je to ako s GT-R Nismo kde sa s*riove auto líšili od toho čo dalo nordschleife v rekordnom čase. Preto museli zacat vyrabat aj tu verziu inak by bolo kolo v podstate neplatne

O čom vravíš? Ja hovorím o tom, že nie sú čestní. Viacero faktov vo videu ich pravdu vyvracia. Popri tom - sériové Performante isto nebude mať klietku

O tom ze v podstate ani Nismo nebolo ferove lebo tiez tam mali par modifikacii naviac a klietku tiez

NISMO dalo rozdiel asi 11 sekúnd a už sériové dávalo čas pod 7 minút a 20 sekúnd. Nejde len o tie úpravy, ale aj to, že sa pravdepodobne hrali s rýchlosťou samotného videa.

Toto je ale trosku ina kava, lebo podla Bridge To Gantry si Lambo jednoducho zrychlilo video a na to zrychlene pacli casomieru?

tak nismo malo tzv. N-package, ci ako sa to presne volalo, ktory je dokupitelny (cca 40tis E). asi obdobne ako performante package na tomto lambe.

chanelle35, s klietkou?

tak povedzme si, klientka ti zasadne neovplyvni cas na ringu

Oplyvní-neovplyvní - nie je to sériové auto

Odpovedať na tento komentár

prve co som spravil ked som videl ten cas bolo, ze som si pustil 918 spyder a jej kolo a pozeral... neverim tomu casu... a isto sledujes aj typka menom Salomondrin, ktory porovnaval vselijake auta, vratane aventadoru SV a povedal ze nie je take rychle ako tvrdia... Misha to zhrnul vyborne

Sala som kedysi sledoval, dnes už nie.

Odpovedať na tento komentár

Alebo Porsche nemalo dobre nakalibrovany tachometer a ukazovalo viac kmh?

To si vážne myslíš?????

priznavam, nepozeral som to video cele, len som videl, ze stale porovnava iba tachometre, tak ma napadlo, ze jednoducho ukazuje niektory zle?

To je možné, ale veľmi pochybujem, že to bude u Porsche. Práveže ten v Lambe tam haproval trochu plus 918 je oveľa vyspelejšie a rýchlejšie auto ako nejaký Huracán, predsa to nie je možné, aby bolo rýchlejšie o 5 sekúnd a o vyše 30 od klasického Huracánu

treba si kupit huracan aj 918 a otestovat?

Nemyslím si, že treba niečo testovať. Odpoveď je mne jasná aj bez toho

samuel9 samozrejme že je to upravené. stačí si pozrieť ako im tam lietala rýchlosť hore dole.mne osobne sa páči záver videa kde je to pekne vysvetlené že lambo je s pomalšou výjazdovou rýchlostou na rovinke rýchlejšie ako 918 čo sa mi zdá nereálne aby bolo rýchlejšie.

A teraz čítam článok na Bridge To Gantry, kde to tiež rozoberajú a podobné veci ohľadom nepresností v rýchlosti a otáčkach boli aj v prípade Ave SV. Jednoducho sa tomu nedá absolútne ver**, nechcem povedať, že iba Volkswagenu sa nedá ver**, ale takto by sa dali možno spochybniť viaceré "rekordné" kolá, napr. Giulia a pod.

samuel9 moje m si ukazuje rychlosti uplne ine nez GPS:)))) tiez to nechapem aj na s*riovych pneu

Nepresnosťami v rýchlosti som nemyslel rozdiel medzi GPS a info na prístojovke.

Odpovedať na tento komentár

zaujímavá debata? takto to vyzerá že to video je zostrihané..a je to fakt oficiálny čas? Veď na to tam musí niekto dohliadať a na okruhu je časomiera..jedno video nemôže byť dôkazom o zájdenom čase...a celkovo si myslím, že už to preháňajú, je to hnanie sa za zbytočným číslom

Máš pravdu. Oficiálne je to je asi tak, že to vykonalo Lamborghini. Nikto nezávislý na to nedozerá, takže tak

samuel9 to zas bude dajaky od*b jak rychle kolo CTR....

Pozri - takto sa nedá ver** naozaj nikomu, ani Talianom s Giuliou, čo zas tiež nerád priznávam.

Tam to nikto ani neriesi, tam je to aspon cca hodnoverny ccas. Ale ked ti niekto uploadne video, ze prekonal cas na NSCH 918tky o 5 sekund.....tak to zakonite vyvola diskusie...

Presne tak a mám dojem, že to si Lamborghini neuvedomilo, lebo v tom majú kopec chýb a fyzicky nemožných faktov

Nvm na co toto bolo dobre... odhalia im odb a budu tam kde boli.... v pdely...

Ešte väčšej ako predtým

ale ze to u guilie nikoho netrapilo? aj tak tie casy o nicom nehovoria su asi takym meritkom ako CO2 a spotreba vasich aut..

alind, pri GIulii asi nebolo nič také podozrivé. Plus ten Talian šiel ako blázon, takže sa to zdalo uver**eľné, teda aspoň mne?

tak podla mna to bola celkom znama info ze celkovy cas bol poskladany z najlepsich medzicasov a myslim ze giulia na okruhu sa moc nemoze rovnat s m4 gts napr

alind, tak si potom asi nevidel kompletné video, lebo oni neskôr dali na YouTube celé kolo

samuel9 vies ale dokazy hmatatelne asi nemame ziadne takze tak. Ale nemozes zasa tvrdi ze to urcite neni nemozme

Určite nie, ale s nižšou vstupnou rýchlosťou a nižšou výstupnou rýchlosťou na tej rovinke nemôže prejsť danú dĺžku rýchlejšie ako 918, ktoré má obe rýchlosti vyššie?

Odpovedať na tento komentár

?

Odpovedať na tento komentár

Vzhladom k tomu akym sposobom sa na okruhu meria cas je podla mna nepravdepodobne, ze by to od*bali.

Čo tým myslíš?

samuel9 Ze cas merias tak, ze mas transponder na aute a ako prechadzas useky, tak sa zaznamenava za kolko si ich presiel. A ak by si to chcel od*bat, tak musis uplatit spravcu okruhu? Teda aspon predpokladam, ze ked uz idu merat cas na okruh, tak to robia poriadne a nie nejakou apkou v mobile?

Neverim, ze je tam externa osoba merajuca cas

samuel9 Ked ides na Slovakia ring, tak za 10€ si pozicas transponder a potom si normalne v boxoch na displayi pozres casy. Takto je to na kazdom vacsom okruhu...

Ale ked na wiki citam ako riesia tuto "sutaz", tak je to je riadna amaterina.

"For the announcement of production car lap times, submission of an official announcement, accompanied by an on-board video with telemetry, and a mention of the tires used have become customary."

Ale stale to nevylucuje, ze po odoslani videa sa skontroluju casy zaznamenane v casomiere okruhu a ak to sedi upravi sa rebricek.?

Odpovedať na tento komentár

Ten huracan moze byt kludne rychlejsi ako 918. je to podstatne lahsie auto a za tie roky vyvoj hlavne v podvozkoch brzdach a gumach isiel riadne dopredu, ale sria to nebude. cele to divadlo okolo nurburgringu je len na strhnutie pozornosti na nove auto. cim viac sa o tom pise tym lepsie. nikto z nich nema zaujem aby sa sutazilo fer inak by sa uz davno dohodli riadne pravidla. teraz je tam stale priestor na manipulaciu. uprava ecu, ine oblozenie, ina kalibracia bezpecnostnych systemov, ine nastavenie podvozku, vmontovana klietka, zakrytovanie podvozku, specialne zmesy (akoze) sriovych pneumatik alebo mozno rovno zrychlenie videa? dost sa da polemizovat aj o testoch z magazinov lebo aj PR auta byvaju casto rozdielne od uplnej s***e. cele je to len take meranie si prckov. ci je auto rychlejsie o 2s na 20km trati je v konecnom dosledku uplne jedno, hlavne ked tam je mnozstvo roznych premennych nehovoriac o dalsich vedomych manipulaciach.

Ako môže nanajvýš o 50 koní silnejší, možno do 100 kg (aj to som prehnal) ľahší Huracán s nejakou aeroynamikou a možno lepšími gumami urobiť bárs aj na takej dlhej trati rozdiel 36 sekúnd oproti klasickému Huracánu?

Okrem toho mi vysvetli, ako je možné, že Performante prešlo rovnakú vzdialenosť rýchlejšie ako 918 a aj Ave SV, pričom na začiatku rovinky v určitom bode bolo pomalšie a tiež na konci?

najvacsi rozdiel spravi aj tak podvozok. ten robi okrem hmotnosti brzd a gum najvacsi rozdiel medzi sriovym a zavodnym autom. preto ten huracan moze byt teoreticky rychlejsi ako 918. moze byt rychlejsie na technickej casti trati a na rovinke moze stratit daky cas. tym ale netvrdim ze to video nie je podvod. len som tym chcel poukazat ze ten vyvoj ide rychlo dopredu. teraz je hothatch rychlejsi ako kedysi countach. ten casovy rozdiel je je fakt priepastny ale ak to auto je blizsie specialu ako sriovke tak je to kludne mozne.

to ze to video je pravdepodobne podvod je vec druha.

Áno, Tino, ja rozumiem, čo chceš povedať a súhlasím. Ale zas od predstavenia Huracánu či 918 až tak veľmi doba nepostúpila, stále sú to iba 3-4 roky?

to nie ale je rozdiel aky material pouzijes. ci tam das daky kvalitny tlmic alebo top zavodny. tiez ked si na svoje auto namontujes napr. r&t od ohlinsu so spravnym nastavenim tak zistis ze az tak casto brzdit nemusis? v rychlosti auta to spravi vacsi rozdiel ako pridanie napr. 50k hlavne na takej technickej trati ako NS.

Absolútne súhlasím

problem je ze tam odbavaju vsetci. ani jedno auto nie je sriove. realite sa najviac priblizuju casy sportauta. nemyslim v absolutnom case ale porovnanie medzi jednotlivymi modelmi. tiez tam je priestor na daku manipulaciu ale tie auta su najviac podobne s*rii a jazdia to 1-2 rovnaki piloti.

To je pravda

este k tym tlmicom ked daky kvalitny aftermarket stoji sada okolo 2-7k € a zavodne +20k € tak daky rozdiel tam musi byt. a to lambo fakt sedelo ako pribite.

uz sa to len fakt zacina prehanat. najprv len menili gumy za lepive a teraz uz rovno zdychluju video? nabuduce rovno preleti do ciela

to je presne ono!:D

Odpovedať na tento komentár

30s je jednoznacne nerealne

Odpovedať na tento komentár

Odpovedať na tento príspevok

Táto stránka využíva cookies a iné technológie sledovania na rozlíšenie jednotlivých počítačov, na individuálne nastavenie služieb, analytické a štatistické účely aj na prispôsobenie zobrazenia obsahu a reklamy. Táto stránka môže obsahovať aj cookies tretích strán. Ak budete pokračovať v používaní stránky, predpokladáme, že Vám vyhovuje aktuálne nastavenie, ktoré však môžete kedykoľvek zmeniť. Viac info tu: Ochrana súkromia