Odkedy par z Vas poznam rozmyslam ze sa pustim do nejakej tunerskej...

Odkedy par z Vas poznam rozmyslam ze sa pustim do nejakej tunerskej hracky s cielom - auto na blbnutie. Kr**eria: relativne lacne nominalne naklady, moznost postupneho tuningu, sexi, kultova kara. Cielom nie je vykon ala trhac asfaltu ale auto na zabavu.... A teraz radte?

Odpovedať na tento komentár

?

Odpovedať na tento komentár

Odpovedať na tento komentár

?

Odpovedať na tento komentár

Ked Nissan, tak Silvia

Odpovedať na tento komentár

Jednoznacne e36?

Odpovedať na tento komentár

Mazda MX-5? lahke, hrave, spolahlive, lacne... zohnat sa daju turbo kity, kompresorove kity, ITRB kity... vsetko site na mieru?

Odpovedať na tento komentár

Máš Caymana, tak nevymýšlej!!?

Odpovedať na tento komentár

ked som si precital tvoje kr**eria ako jedine mozne auto mi z toho vychdza skoda 1000MB (relativne lacne nominalne naklady, moznost postupneho tuningu, sexi, kultova kara. Cielom nie je vykon ala trhac asfaltu )

Odpovedať na tento komentár

Honda s2000?

Odpovedať na tento komentár

Tome, Cayman je milacik, s tym uz neblbnem

Odpovedať na tento komentár

Martin Lehocký To je nazor typu: gtr je ako playstation?

Odpovedať na tento komentár

BMW E36 nie, prepac Roberto ale mal som ich tolko.. je to super auto, ale naklady tam urcite niesu nizke a kupit jeden kus v dobrom stave je nerealne.. a treba pocitat s cenovkou okolo 10k Euro.

Odpovedať na tento komentár

Hovorim o M3. Subaru by som skusil este kludne, EJ20 motor a ides?

Odpovedať na tento komentár

S2000 Hrava zadokolka, neznicitelny vysokootackovy motor s 240ps a mnoho uprav?

Odpovedať na tento komentár

Mozem ta odviest v mojej S14, budes mat aspon predstavu co to je za auto

Odpovedať na tento komentár

S tou S2000 ma matus442 pravdu. Ak mas rad atmosfericke motory a vysoke otacky (co je pre mna viac ako turbo ci kompresor), tak S2000 je jednoznacna volba?

Odpovedať na tento komentár

pravda, nakladovost nieje nizka, ale ked ju milujes, nieje co riesit?

Odpovedať na tento komentár

S2000 je ikona a nadherne auto raz ju budem mat v s*rii?

Odpovedať na tento komentár

Ano to je pravda, som milovnik atmosfery. Turba mi nic nevravia. S2000 a Silvia zatial vedu, aj ked Subaru... Hm hm..

Odpovedať na tento komentár

Ja ked japonca, tak presne tu 200SX co sem dal Peto?

Odpovedať na tento komentár

S2000 si veru tiez viem predstavit...a nazor, ze mx5 je pre zeny je nezmysel

Odpovedať na tento komentár

? aj tak nemam po ruke ziaden kamen

Odpovedať na tento komentár

200sx je fajn ale pri nej mi chyba finalna predstava a potom je tam to turbo?

Odpovedať na tento komentár

Atmosfera ma svoje neopisatelne caro a o tom sa presviedcam kadzym dnom co mam Megana RS aj Fiestu ST...kym to na Megane "ide samo", tak na Fieste sa musim troska na vysledok narobit...navyse, drtit atmosferu na hrane ma vacsie gule ako drtit tam turbinu, moj nazor?

Odpovedať na tento komentár

Majo presne si to vystihol. Napr z 250ps turba s prstom v nose ho vytazis a z 250ps atmosfery sa musis natrapit. Naucit sa jej slapat na krk aby stihala...podmanit si ju?

Odpovedať na tento komentár

Vsetky typy maju caro?

Odpovedať na tento komentár

Mato zjavne si neskusil aj tie spravne "malorazky", lebo ked sa to vie, tak vela zabavy a cara zazijes aj s malym svistom sport? len pre niektorych zial, pre inych chvalabohu, treba to vediet

Odpovedať na tento komentár

Martin, od H6?

Odpovedať na tento komentár

S13/14 vs Impreza, Nissan ma lepsi motor a prevodovku a to je asi vsetko, nah***o trakcia v makkej kasni sa neda opisat, ako vacsia zabava? Miata sa mi paci, no ak mas 180cm a viac, tak nic moc. Stary Kadett, myslim 70te roky, s karburatormi sa da neskutocne spravit a nie za vela penazi. Alebo ist CSSR cestou Favo/Felda s Hewlandom, prekopanym motorom a podvozkom za par susnov je to krute drsne auto. Alebo LR replika.

Odpovedať na tento komentár

MR2 MK2

Odpovedať na tento komentár

Chlopi tiez rozmyslam nad MX5, mam 193cm, je to fakt take zle s tym autom co sa vnutorneho priestoru tyka? Bude mi nad hranu celneho skla trcat polka hlavy??

Odpovedať na tento komentár

Pre mna auto na zabavu = zadny nahon a aspon 200-250k.

Odpovedať na tento komentár

Kubo, Mx 5 nie je robena pre teba

Odpovedať na tento komentár

jozef4 z mojho pohladu treba do vzorca uvazovat aj hmotnost. Vykon a krutiaci moment motora si v prvom rade musi poradit s hmotnostou. Tak isto je to s podvozkom, brzdami... na tazsie auto potrebujes sirsie gumy, masivnejsie disky, vacsie brzdy... tym vsetkym zasa len rastie vysledna hmotnost...zober si taky Caterham (od toho vsetkeho sa odvijaju aj prevadzkove naklady)

Odpovedať na tento komentár

ischroeder ja mam 180cm a absolutne bez problemov. Je vsak pravda ze som chudsieho vzrastu? Dost zalezi od dlzky noh, trupu. Treba vyskusat. Taky Honza Koubek (automobilivy novinar) ma cca 2m a uziva si ju na plno? http://www.meziplyn.cz/2013/09/stara-nebo-nova-rozuzleni.htmlm=1

Odpovedať na tento komentár

lubos34 Urcite mas pravdu, preto moja 200sx napriklad ma 1180kg s vykonom 340k a zadnym nahonom so samosvornym diff. k tomu mam HSD podovozok s unibal vrchnymi ulozeniamy, a 290mm kotuce so 6 piestikovymi strmenmi. Velmi vela zalezi od distribucie hmotnosti, a nastavenia podvozku, mne sa podarilo ziskat uplne inu stabilitu auta jeho "vyvazenim" a sportovou geometriov. Dovod preco sa robia 200 v takom mnozstve v akom sa robia su prave prevadzkove naklady, sada prednych odlahcenych ramien stoji do 300e, a celkovo naklady na stavbu 380k 200sx neprevysuju castokrat 15k a to aj pocitajuc s kupov auta, a jeho lakovanim a osetrovanim od hrdze?

Odpovedať na tento komentár

lubos34, ono ako 13cm je dost rozdiel? oliver28... toho som sa obaval?

Odpovedať na tento komentár

Ja som sa tam nevmestil, a mam tiez 193

Odpovedať na tento komentár

Tak dik za usetreny cas a first hand info?

Odpovedať na tento komentár

Ja som bol prekvapeny, ze moja MX-5 ma vratane naplni s 1/3 nadrze, full vybavou, vystuhami podvozku a style barom za sedackami - 1023kg (zvazene na kalibrovanej vahe)

Odpovedať na tento komentár

147k

Odpovedať na tento komentár

Dik za nazory. Impreza ma laka uz dlhsie, Silvia je laska, 200sx urcite porozmyslam. Este ma napada Celica. S2000 a Mx5 vyluzim koli tomu ze si kabrio. Inac... jozef4 to vystihol: 240koni, zadny nahon je ideal

Odpovedať na tento komentár

pete32979 presne tak, to mnozstvo aut, ktore sa vyrobilo a trh k nemu sa neda porovnat s inou JPN konkurenciou v EU. Niekedy hovorim, ze to je fenomen podobny E30 a prave mi napadlo este vacsie UFO, ak niekto chce projekt, take srandovne male auticko, ktore som stretaval v 98 v BA a robilo mi problem?. Malo slnecny napis Sunny GTi-R?

Odpovedať na tento komentár

ale takych 380k + zadny nahon na 2way samosvore..?

Odpovedať na tento komentár

2way na zadok je na drift, alebo ak si chces ukradnute auto najst v prvej zakrute?

Odpovedať na tento komentár

Martin, chcem to mat na blbnutie ale nie na zabitie a aj ako daily car, takze to bude kompromis. Ale uvidime ako mi to zachuti?

Odpovedať na tento komentár

Uuu tak daily car S14.. to som neni uplne presvedceny

Odpovedať na tento komentár

a co NSX?

Odpovedať na tento komentár

Niekde tam hore bolo nieco o cene?

Odpovedať na tento komentár

a hlavne ma nesmie stvat ze ho obucham kde pride?

Odpovedať na tento komentár

a co 22B s individualnou prestavbou a homologizaciou:

Odpovedať na tento komentár

Ano, NSX je uz ine cenove susto

Odpovedať na tento komentár

Odpovedať na tento komentár

NSX je nadherna, len je to by som povedal lifetime project? Kde fakt postupne zhanas veci, a vela z toho musis aj tak nejako sam domysliet vzhladom na nedostatok nahradnych dielov.

Odpovedať na tento komentár

Odpovedať na tento komentár

to je nejake metrosexualne vimeo, toto je vacsia zabava

a ryzojedi tam rozpravaju ako trabant:

Odpovedať na tento komentár

Ano NSX je supka, ale trochu ulet od rozpoctu

Odpovedať na tento komentár

erik311 Musi to zachytit kultovu podstatu auta predsa?

Odpovedať na tento komentár

ta cervena NSX je neskutocne nadherna

Odpovedať na tento komentár

Odpovedať na tento komentár

M3?

Odpovedať na tento komentár

Odpovedať na tento komentár

Ani nie, ved v CR je jedna prestavana na predaj

Odpovedať na tento komentár

Aj ked cez KO Slovenske jedine za pomoci 4 carodejnikov?

Odpovedať na tento komentár

a co na to soudruzi z NDR?

Odpovedať na tento komentár

co tak nejaku e30?

Odpovedať na tento komentár

Tak isto aj S2000 mozes spravit s klietkou a hardtopom a to je mega? ziadne cabrio?

Odpovedať na tento komentár

e30 je cool ale bojim sa ze ziadku pouzitelnu nekupim a nepredvidatelne opravy ma dostanu

Odpovedať na tento komentár

jo, pravda. ja tiez rozmyslam nad nejakym project car, ale zatial ma napada len e30 a mr2 mk2, alebo mk3 (aj ked to je babske auto), hlavne nech je to lahke jak pierko a nech to robi "zlobu"?

Odpovedať na tento komentár

o jednej S2000ke by sme vedeli?

Odpovedať na tento komentár

Palo, ako tak citam tie internetove diskusie idu pekne do penazi?

Odpovedať na tento komentár

oliver28 jasne? ale o tomto uz rozmyslam pekne dlho. Zacalo to Imprezov a stale ma drzi, Teraz je to o rozhodovani co ma a nema zmysel aj co sa tyka penazi?

Odpovedať na tento komentár

A co Civic typeR?

Odpovedať na tento komentár

Ja som takto tiez volakedy rozmyslal, dokonca som chcel kuit nieco taketo http://www.sportovnivozy.cz/51466-peugeot-306-ostrava Ale ked som si uvedomil kolko malo casu by som mal na tom jazdit, tak ma to preslo?

Odpovedať na tento komentár

To si myslim aj ja, ale za zvazenie ot stalo. A tiez to chcem na zimu na Lungau, takze... RWD alebo AWD

Odpovedať na tento komentár

Aj zadokolka je na zimu. Sice nema taku trakciu ale zabavat sa s tym da na plne gule a v mensich rychlostiach?

Odpovedať na tento komentár

Mozno to skonci Smartom s motorom z Hayabusy

Odpovedať na tento komentár

toto video je drsnejsie?

Odpovedať na tento komentár

Odpovedať na tento komentár

Nad tym Smartom som aj ja premyslal. Tuto je jedna firma co riesi prestavby Smartov so Suzuki motormi http://www.smartuki.com/outsideview.php a este pohladam druhu v mailoch, ktora riesi zasa motory z Kawasaki - na pohlad robili krajsie prestavby?

Odpovedať na tento komentár

Posielam mojeho tam...skoda ze ho mam prave na velkom s*rvise...vyhodene prachy?

Odpovedať na tento komentár

Odpovedať na tento príspevok

Táto stránka využíva cookies a iné technológie sledovania na rozlíšenie jednotlivých počítačov, na individuálne nastavenie služieb, analytické a štatistické účely aj na prispôsobenie zobrazenia obsahu a reklamy. Táto stránka môže obsahovať aj cookies tretích strán. Ak budete pokračovať v používaní stránky, predpokladáme, že Vám vyhovuje aktuálne nastavenie, ktoré však môžete kedykoľvek zmeniť. Viac info tu: Ochrana súkromia