Ok mate to oficialne. SVK cena 30 990e + jediny priplatok za...

Ok mate to oficialne.

SVK cena 30 990e + jediny priplatok za GT balik 2500e (GT obsahuje navyše parkovacie senzory, dažďový senzor, vylepšený audio systém, automatickú dvojzónovú klimatizáciu a balík bezpečnostných systémov ADAS I.)

Čítajte viac:

Poznáme slovenskú cenu Hondy Civic Type R | Novinky | auto.sme.sk

Aby v takomto aute nebola standardne automaticka dvojzonova klimatizacia alebo parkovacie senzory, ci dazdovy - to niekto fakt nema Boha pri sebe.

Odpovedať na tento komentár

To nema ani Focus St

Odpovedať na tento komentár

Ani sti?

Odpovedať na tento komentár

Teda klimu hej?

Odpovedať na tento komentár

oliver28, mas pravdu. Nema parkovacie senzory. A len pre doplnenie, bavime sa o Type R, ktora by mala byt (co samozrejme nikdy nebude) konkurenciou pre Focus RS, nie pre ST. A mam taky pocit, ze vybava, aka je v ST neobide ani RS. Ale ja nie som relevantny. Mam averziu na Hondy, takze je to uplne jedno. Pointa je, ze ktorekolvek auto, ktore patri do kategorie hot-hatch a stoji uz 30k EUR by malo mat vsetky tieto veci v zaklade.

Odpovedať na tento komentár

Odpovedať na tento komentár

Ja neviem, co je to za bastardska vybava, ale toto co vidis hore je priamo z Ford cennika.:x

Odpovedať na tento komentár

Na Slovensku mozno ano, ale v nemecku ich je vela. Pozri na mobile.de Tiez som sa cudoval, ale je to tak. Minula generacia mustanga tak isto. Shelby GT500 a manualna klima?

Odpovedať na tento komentár

oliver to su zbytocne kila navyse?....

Odpovedať na tento komentár

To je Type-R filozofia. Aj predchadzajuca generacia mala dve verzie. Az Plus mala klimu a radio. Hondaci su na kila citlivi...

Odpovedať na tento komentár

A vieme už koľko vlastne položí ten nový kúsok na váhe?

Odpovedať na tento komentár

Odpovedať na tento komentár

marek9 az budete mat tolko videa jak ma R.CH. tak budem. Kedze ja som lenivy tvor tak radsej pozeram pohyblive obrazky ako staticky text?.

Odpovedať na tento komentár

Jo a este informacna hodnota je ta ista nic viac tam nepisete ako ma SMEcko.

Odpovedať na tento komentár

aj keby bol novy focus rs 4wd drahsi aj o 10000 tisic eur stale by som ho bral radsej ako hondu...a ako povedali chlapci este v topgeare predtym nez sa rozpadli ze muselo by im j*bat aby si kupili hondu ked existuje new focus rs 4wd...takze len tolko

Odpovedať na tento komentár

30k je cena ktorú asi nikto nečakal. A keď Honda zopakuje cenovú stratégiu R-ka ako bolo pri ôsmej generácií (po dvoch rokoch išla dole o cca 2-3k) tak to bude veľmi zaujímavá voľba?

Odpovedať na tento komentár

takto... nehovorim ze je novy type r je zle auto, ani ze je nejak prestreleny cenovo, ale ked si zoberem ze predny nahon neje ideal minimalne pre mna tak focus je jasna volba

Odpovedať na tento komentár

nehovoriac o vlecke vzadu na civicu? ja by som inak bral Leon Cupra ked tak

Odpovedať na tento komentár

Len honda je motoricky (aj kvalitou motora) niekde inde nez leon. A riesit klimu pri type r? To sa riesi pri gti ktore je na pozovanie. Jak pise laco, radsej nizsiu vahu jak kktiny v aute. Kto chce dual klimu, nech bere golfa. Kazdopadne, je pravda ze novy typer vs novy frs je pre hondu smutna pesnicka, sam by som bral radsej frs, aj keby bola honda rychlejsia, co realne asi aj bude.

Odpovedať na tento komentár

Kvalitou mozno hej ale aktualny civic je subjektivne vnutri pre trpaslikov (vdaka nadrzi pod prednymi sedadlami, ktore su potom strasne vysoko aj v najnizsej polohe), stoji skoro o 6 tisic viac ako Leon a ma horsiu vybavou (hoci ma 35 koni navyse, co je ale pri prednej naprave uz mozno aj zbytocne mimo trate). Ale uprimne, kazdemu sa ine lubi a to je aj tak najdolezitejsi faktor?

Odpovedať na tento komentár

Jo, sedenie je v honde na dve veci, to je ale dan za rozlozenie vahy.. sklamalo ma ze do novej typery dali zas tie 50 kilove mordy od recara, mali dat skrupiny jak mrs a bolo by to lepsie a lahsie?

Odpovedať na tento komentár

TypeR je konkurenciou pre Focus RS? No kedze Focus RS je uz AWD, tak TypeR je uz skor konkurenciou pre ST. Nemalo by sa porovnavat 4x4 s AWD

Odpovedať na tento komentár

To, ze Honda si vybrala cestu tohoto pohonu je ich volba. Ale vsade, kde sa pozries na nete a citas, tak sa prave porovnava nova Type R a FoFo RS MK3. A je to logicke. Vykonovo aj kategoricky su si podobne.

Odpovedať na tento komentár

to je ako porovnavat GTR s Brutalom? to by tiez nikoho nenapadlo... ci?

Odpovedať na tento komentár

Teraz si podla mna uplne mimo.?

Odpovedať na tento komentár

Teoreticky to porovnatelne je, ale asi len v rychlosti. Frs ako 4kolka bude mat vacsie vykonove straty a ten ich "drift button" dost napoveda o celkovom setupe auta ala brz (zabavne ale vekmi rychle). Takze napr v casoch na okruhu to porovnatelne asi bude, samozrejme napr na sneu alebo vode nie. Kazdopadne cas je len cislo, preto je frs ina kategoria. Tajne som dufal ze hondakom prepne a spravia tiez 4kolku, nestalo sa?

Odpovedať na tento komentár

andrej828 lenivec, to slovo na "L", ktoré vyjadruje vernosť?:))) A Golfa už máš?

Odpovedať na tento komentár

Nič v zlom páni, ale argument hmotnosti klimatizácie a senzorov?? To keď má cakum prásk aj s elektroinštaláciou 2-3 kilá tak je to veľa. Nechcem nikoho uraziť ale hádam tu niekto nejde tvrdiť že bude cítiť rozdiel v jazde toho auta s a bez ✌. To potom čo musíte hovor** keď proti vám fúkne takých 40km za hodinu. Nezačne to cúvať?

Odpovedať na tento komentár

klima ma okolo 20kg, daval som ju doprec na zavodnom aute....ono sa to nezda, ale medzi vybavami aut aj v ramci rovnakeho modelu lieta 100 Kg...ale aj tak je to bezpredmetne, lebo Type R je filozofia Hondy, u nas ju rozmaznani vodici nechapu, ani nemusia, lebo maju pravo volby podla svojho gusta...v JPN maju na tom marketing a ten si zjavne spocitali, ze im prinasa peniaze......objektivna pravda je, ze hranie sa s hmotnostou malo vyznam pri atmo jednotkach s mensim krutakom, toto je len duch filozofie...a maju aj GT verziu, ktora sa u nas bude predavat lepsie....aj GT86 existuje verzia na plechacoch a uplne hola, aby si ju ludia upravili podla svojho zavodneho gusta....

Odpovedať na tento komentár

Nieje náhodou najťažšia súčiastka klimatizácie kompresor?

Odpovedať na tento komentár

A porovnával som manuálnu a automatickú samozrejme:)) zle som sa vyjadril.

Odpovedať na tento komentár

Spominam si, ako sa spievali ody na klimatizaciu pri Integre R, ako je superlahka a neviem, ci ten kompresor nema iba 3kg. Odvtedy aj facebook vymysleli a mozno aj roadlife kosher klimu?. Kto to chce zurivo studovat, mam par klimatizacii z STi v s*rvise, kde primarny ucel bolo odstranit clonu pred vodnych chladicom a neviem, ci to ma vobec 10kg, pritom na tak tazkom aute sa s odlahcovanim netrapili, to by nechali hlinokovu kapotu z predch generacie a nedali tam kvelitnu ocel.

Odpovedať na tento komentár

Subaru si prave na hmotnosti nezaklada filozofiu, preto to sem nepliest....vid vyse 1500 Kg STI....ITR je dobry prikladom tohto prudu, na ktorom mala Honda trademark, tam mala odlahcene snad vsetko, napr. ABS mala o 5,5 Kg lahsie ako u modelu Integra GSR a neviem ci mala vobec klimu, niektore verzie urcite nemali. Vysledok bol 1130 Kgale ako som uz spomenul, pri turbe to az taky vyznam nema.....len symbolicky....

Odpovedať na tento komentár

no, vaha pri turbe v priamke nieje az tak podstatna, ale v zakrutach fyziku aj tak neoebes? ale je pravda ze honda niekedy dava divne veci, setria na klime, ale zas tam nad*bali 100kg sedacky (predne + zadne). neverim ze je problem dat tam sedacky s polovicnou vahou. aj tak som viac zvedavy na ten motor.

Odpovedať na tento komentár

Btw, tu pisu, ze ITR bez klimy setri -18Kg, na Honde Prelude bola komplet s trubkami v interieri a kompresor, chladic, proste vsetky accessories tiez tak okolo 20, som vazil, ale p*d si pamatam....STI ak ma 10KG, tak klobuk dolu, to je dost fajnota potom. https://en.wikipedia.org/wiki/Honda_Type_R

Odpovedať na tento komentár

povedat ze vaha pri turbe nema vyznam je dost divne!!!! vaha ma vzdy vyznam! je to o pomere vykon/vaha, aj ked ma turbo vyssi vykon neznamena ze mu nizsia vaha neprospeje a to nehovorim o jazdnych vlastnostiach. hadate sa tu o uplnych kok.tinach, ci klima alebo nie. kto chce si to auto kupi kto nechce si ho nekupi. kazdy si zoberie co sa mu paci. navyse predpokladam ze sa v tom este nikto neviezol, cize sudit to auto nemozete. teda mozete, ale je to ako sudit knihu podla obalu. su aj ludia (ja nie) co predny nahon mozu.

Odpovedať na tento komentár

Nikto netvrdi, ze nema vyznam absolutne. Ja len, ze 10 kg turbo tak nerozhadze, that,s all...

Odpovedať na tento komentár

V priamke. Lebo vacsina ide aj tak na pedal to the metal na rovnej ceste a hika pritom...

Odpovedať na tento komentár

Ono to je vzdy 10kg tu, 10kg tam a nakoniec zistis ze je to 100kg?

Odpovedať na tento komentár

erik311 nove sti ma hlinikovu kapotu

Odpovedať na tento komentár

Ja sa takymto teoriam o vahe len smejem. To uz mozte rovno rozmyslat ci sa pojdete pred jazdenim naobedovat alebo ci este pre istotu bezat na WC aby bola vaha co najnizsia? Ja pri mojej vyske 193cm a vahe cez 100kg mozem auto kuchat kolko chcem ked bude v druhom aute niekto co ma 60kg aj s prilbou? Takze pokial nejde o zavodny spacial, je takato teoria pri s*riovne o kilach uplne zbytocna.

Odpovedať na tento komentár

Drviva vacsina sa tu aj tak roztapa pri pohlade na gtr a to je dobry tučko a malokomu to vadi tak j*bte na to ???

Odpovedať na tento komentár

moj komentar o vahe bol len vtip?...

Odpovedať na tento komentár

Mato oni sa j*bu do gtr, a m5 ma 1900 kg:DDD

Odpovedať na tento komentár

Vilo, tebe uz ani dieta nepomoze?

Odpovedať na tento komentár

^ toho som svedkom bol taktiez.??

Odpovedať na tento komentár

ja len nechapem, jak to ze gtrka s tou vahou a vykonom sa pri tej zatazi nerozsypu na prach skrz mechanicke opotrebenie.. toto je uz aj na japoncov privelka kvalita?

Odpovedať na tento komentár

Kalena ocel priamo zo srdca fukusimi?

Odpovedať na tento komentár

k tomuto by som povedal jednu story...moj znamy bol pri oficialnom predstaveni novej m5 v abu dhabi, a tam kruzilo asi 20 m5tiek 12 hodin po trati, ani jedna neodisla z trate kvoli poruche...pocas toho dosli 3 mercedes sls amg, z toho 2 odisli z trate po 2 hodinach kvoli prehriatej prevodovke...nic tym nechcem povedat len k teme?

Odpovedať na tento komentár

Ja napisem jednu vec: Vela citate chlapci a malo jazdite. Riesit vahu auta u normalnych ako sme my, mi pride akoze doooooost smiesne. Ani 1 z vas tu nejazdi tie auta na okruhu - aby si tu honil ego na 3.2 alebo 4,3 kg klime ???????

Odpovedať na tento komentár

Presne tak

Odpovedať na tento komentár

konecne si to miso povedal lebo nechce sa mi pisat slohy cez telefon dakujem

Odpovedať na tento komentár

Vaha nikdy nebude pre nas podstatna: kupujte srdcom, jazdite s usmevom na tvari a ked pojdete na okruh kludne si zapnite klimu a smejte sa tomu co ju nema pri 35c lol ???

Odpovedať na tento komentár

?????

Odpovedať na tento komentár

moj najlepsi cas na ringu som zajazdil so zapnutou klimou, vazne?

Odpovedať na tento komentár

Lebo ti neprazilo na kesenu, logicky.?

Odpovedať na tento komentár

Odpovedať na tento príspevok

Táto stránka využíva cookies a iné technológie sledovania na rozlíšenie jednotlivých počítačov, na individuálne nastavenie služieb, analytické a štatistické účely aj na prispôsobenie zobrazenia obsahu a reklamy. Táto stránka môže obsahovať aj cookies tretích strán. Ak budete pokračovať v používaní stránky, predpokladáme, že Vám vyhovuje aktuálne nastavenie, ktoré však môžete kedykoľvek zmeniť. Viac info tu: Ochrana súkromia