Recenzia - Zylinder Dnes som navštívil spolu s obch...

Recenzia - Zylinder

Dnes som nav**vil spolu s obch. partnerom túto reštauráciu. Poloha v pohodke, ambient je trochu umelý ale nevtieravý. Trochu ma rušia vstupné dvere, na prvý pohľad omšelo namaľované, ale dá sa to zniesť. Trochu gýč.

Vybrali sme si polievku dňa - hovädzí vývar s rezancami Tafelspitz Pirohy špenátové Cisársky trhanec

Vývar: číry, plný chuti mäsa, nepochybujem že s vegetou čo ma dosť štve, to by sa v dobrej reštaurácii stať nemalo. Rezance výborné, krasna farba, presne uvarené -al dente. ČO NECHAPEM - VÝVAR BOL VLAŽNÝ!!!

Tafelspitz: bol uvarený podľa klasickej receptúry. Bohužiaľ mu chybala troška do uvarenia "a perfecto". Tiež mám pocit že bol predom narezaný, nezavakuovaný, a pred podávaním zohriaty v mikrovlnke čo mu mierne ubralo na chuti. Tafelspitz by sa mal zohrievať priamo vo vývare v ktorom sa varil. Chrenová omáčka výborná, opečené zemiaky v norme, možno trošička viac soli by to chcelo. ČO ZASA NECHÁPEM - JEDLO BOLO VLAŽNÉ

Pirohy špenátové: Paráda, výborné, chutné, vyrovnané. Veľmi dobre sa snúbil pomer špenátu a cesnaku, neboli presolené, domyslené s prílohou - bryndzou. BOHUŽIAL VŠETKO TO BOLO NA NIČ NAKOľKO AJ TOTO BOLO DOVOLíM SI POVEDAŤ VEĽMI VLAŽNÉ.

Trhanec - Kais*rsschmarrn: tak toto bohužial nevyšlo. Chut mdlá, málo škorice, bol pripravený skôr dietne, vôbec nebol chrumkavý. Hrozienka boli obyčajné, neboli naložené v rume. Zaujímavé bolo Chutney z lesného ovocia. To však samotné cisárske bláznovstvo nezachránilo.

Obsluha: čašník slušný, nevtieravý, plnil rýchlo naše priania. Jeho kolegyňa v okuliaroch by však potrebovala trochu "vycepovať" v tom že aj keď chce byť milá nemusí sa to diať na celý podnik. Okrem toho trochu jej lietal couvert po zemi a ani si toho nestihla všimnúť. Inak bola milá.

Cena za jedlo by bola primeraná ak by sa nestalo že nám 3x donesú vlažné jedlo. Neviem či táto reštaurácia nemá rejon (ohrievač tanierov) ale toto sa nesmie stať.

Na záver:

Ak nie je na vine kuchár, tak na jeho mieste by som asi nakopal niekam obsluhu, pretože jedlo je skutočne dobre pripravené. V podstate by to bolo na 75 percent ale v tejto situácii nemožem dať viac ako 55 percent čo je veľmi smutne.

A nemáš tak náhodou azbestové ústa a hrdlo??

Odpovedať na tento komentár

to by sme museli byt dvaja, obaja ten isty nazor mame....

Odpovedať na tento komentár

Neviem. Neskúšal som. Snažím sa o FUN?

Odpovedať na tento komentár

Treba davat feedback na mieste, pripadne im aspon napisat. Myslim ze toto je zrovna podnik ktory to oceni. Inak super smer - presporske jedla. Aj ked uznavam ze prevedenie mierne do gycova asi na turistu. Mali by sa asi zamysliet ze obsadenost podniku nie je idealna.

Odpovedať na tento komentár

Inak neviem, cim by sa ti mohli v restauracii zavdacit, ked jedlo popisane aspon piatimi superlativmi by nkoniec dostalo iba 75% hodnotenie. Teba je radost mat v podniku. Dufam, ze si mal tento prolog aj priamo u nich a nie len tuto nocnu esej na internetoch.

Odpovedať na tento komentár

Každopádne musím uznať, že toľko energie na napísanie takéhoto reportu by som ja osobne nevynaložil. Som na to príliš lenivý.?

Odpovedať na tento komentár

martin617 - pomer sa rata percentualne na kazdu jednu polozku. takze aj ked jedlo je super urobene za co by si kuchar zasluzil aj 85 zislo dole kvoli teplote, potom to islo dole - obsluha, ambient atd.

Odpovedať na tento komentár

Podľa tvojho statusu by som ta zaradil medzi zákazníka po ktorom túžia vsetky reštaurácie? bol som tam a vsetko na super úrovni kedže nie som náročný ako Monk? odporúčal by som ti skor nejake zahraničie mozno tam by ti niekto vyhovel. Seva ??

Odpovedať na tento komentár

Každopádne, venovať viac času okamžitému feedbacku (nie pri odchode) a nie vypisovaniu po internetoch a budeš šťastnejší aj ty a aj reštaurácie. Ps, táto stránka sa volá whitelist a nie, kr**izujem všetko, čo nie je tak ako by som spravil ja, keby som mohol. Založ si blog,)

Odpovedať na tento komentár

Tak ked si im dal "feetback", tak super? nie vzdy pouzivanie cudzich slov vypali dobre...

Odpovedať na tento komentár

daniela3? pis ako pocujes

Odpovedať na tento komentár

Dal som feedback ked sme odchadzali, takze ak to povedali casnici tak to vedia aj majitelia.

Odpovedať na tento komentár

Ono otázne je či ten feetback pomôže. Pochybujem že sa to dostane k majiteľovi lebo pán Benčík vlastní najmenej 13 reštaurácii v Bratislave. Takéto veci treba hneď povedať managerovi podniku a nie čašníkovi a hlavne hneď ako ti to prinesú. Nie pri odchode.

Odpovedať na tento komentár

Myslím, že táto stránka je vo veľkej miere o tom aby sa mohol vyjadr** hocikto. Aj keď je mi tiež proti srsti toľká miera sebaprezentácie, obdivujem, že si dal Denis tú námahu. Polovica ľudí by napísala, že studená polievka a čašníčka na h***o.

Odpovedať na tento komentár

samuel363 vsetko je vec istej urovne, co ani tak nema suvis s sebaprezentaciou. Skor by som povedal ze by som bol rad keby viac ludi napisalo co zazilo v restauracii a teda by to bolo smerodatne.

Odpovedať na tento komentár

Denis vsetkym ukazal, ako ma vyzerat hodnotenie restauracie. Klobuk dolu;)

Odpovedať na tento komentár

Dakujeme za koment riesime!

Odpovedať na tento komentár

Dobry večer Denis, Ďakujem Vám za spätnú väzbu a postrehy z Vašej návštevy. Chcem Vas v prvom rade ujistit, že Váš komentár je pre nás velmi dôležitý a nemení na tom fakt ani to, ze prevádzkujeme niekolko reštaurácii. Momentálne pracujeme na ostránení nepríjemných skúseností. Budem velmi rád, ak sa budem môcť s Vami osobne stretnut a ospravedlniť sa Vám za Váš zlý pocit z dnešnej návštevy a ubezpečiť Vas, ze vegetu a mikrovlnku u nas nepoužívame. Osobne Vas velmi rad prevediem aj inými prevádzkami v rámci našej siete, kedze mám pocit, ze je Vam gastronómia blízka.

Prajem pekny vecer a cakam na návrh stretnutia

Michal Pazak executive chef Benčík culinary group

Odpovedať na tento komentár

A tu máte ukážkový prístup zástupcu reštaurácie. Nie sa schovávať ale uznať a pracovať na odstránení. Preto je Bencik Culinary Grouop taká aká je, lebo zamestnáva ľudí ktorí sa vedia problému postaviť čelom. Pán Pažák, klobúk dolu.

Odpovedať na tento komentár

Po veľmi dlhej dobe profesionálna recenzia-popis...klobúk dolu pred takýmto hosťom?

Odpovedať na tento komentár

Chalanisko si dá námahu, napíše recenziu, ktorá sa skutočne na recenziu podobá, žiadne bezduché komentáre typu "polievka studená, všetko naho", vie, o čom píše a čo nasleduje? Vtedy sa vyroja zakomplexovaní degeši, ktorí namiesto toho, aby uznali, že to, čo napísal Denis, má hlavu a pätu, tak tu budú mudrovať o tom, že takého zákazníka je mať radosť v podniku a podobné s**y. Čo na tom, že 95 percent tejto komunity nepozná výrazy, o ktorých Denis písal a už vonkoncom ich význam, hlavne, že si pomasírujem svoje ego tým, že ho tu verejne zd*bem a ešte aj za to dostanem od podobných pacientov lajky. Prípadne napíšem rádoby inteligentú poznámku a la "nie som náročný ako Monk" a odporučím zahraničie, veď stačí prejsť za hranice a tam je už aj kebab gastronomickým zážitkom. Chvalabohu, že sa k tomu predstavitelia prevádzky postavili profesionálne a ukázali tým hňupom, že takýto príspevok na FB má svoje opodstatnenie a dostane sa do správnych rúk, lebo inak by sa tu na jednej kvalitnej recenzií odbavovali do rána.

Odpovedať na tento komentár

Dakujeme Palkovi Kabatovi za podnetny prispevok, ktory sice kr**izuje diskuterske invektiva tohoto vlakna, ale sam nicim hodnotnejsim neprispel. Zelame mu pekne sviatky a silny zlcnik k stedrovecernej hostine.

Odpovedať na tento komentár

Ďakujem?

Odpovedať na tento komentár

My sme boli v tejto reštaurácii na firemnej večeri tento utorok - 12 ľudí, 12 rôznych jedál (+ polievky, predjedlá, dezerty) - všetci spokojní. A možno sa poučili, lebo som mala trhanec a hrozienka boli plné rumu?

Odpovedať na tento komentár

Odpovedať na tento príspevok

Táto stránka využíva cookies a iné technológie sledovania na rozlíšenie jednotlivých počítačov, na individuálne nastavenie služieb, analytické a štatistické účely aj na prispôsobenie zobrazenia obsahu a reklamy. Táto stránka môže obsahovať aj cookies tretích strán. Ak budete pokračovať v používaní stránky, predpokladáme, že Vám vyhovuje aktuálne nastavenie, ktoré však môžete kedykoľvek zmeniť. Viac info tu: Ochrana súkromia