TopGear to vyskusal a zhodnotil: "Quite a bit of noise, and it...

TopGear to vyskusal a zhodnotil: "Quite a bit of noise, and it goads you on, but it's not tuneful, not nice to listen to." "Would I trade this flexibility and power against the noise and sharpness of the old car? Tough one." "There's nothing else quite like it except the Megane, and I'd have it over the Renault." Takze je to dobre, ale..?

First drive: 2015 Honda Civic Type R

Za mna stale Leon Cupra - lepsi kompromis na denne jazdenie - adaptivne tlmice (a je ich citit), je aj ako kombi, viac miesta vzadu aj vpredu, aj slabsich 265 koni bohate staci (viac dat na cestu aj tak problem vo vela pomienkach) a je lacnejsi aj od Octy RS230, ktora ma deficit 35 koni a horsiu vybavu? ked Type R, tak fakt ten starsi... Alebo rovno Mégane Trophy. Ale poviem vam v pondelok, ked je slovenska premiera na SKringu

Odpovedať na tento komentár

ten seat musim uznat fakt nieje zly ?

Odpovedať na tento komentár

Adrian preloz to do slovenciny v skratke.dik.

Odpovedať na tento komentár

Budem sa hadat chlapi...uz som na tom aute daco odjazdil. O 2 tyzdne dam viac info lebo zatial "nemozem". Jazdil som cupry aj vsetky generacie typeRu.

Odpovedať na tento komentár

?

Odpovedať na tento komentár

v skratke: silne, rychle auto so super prevodovkou, maly turbolag do 3000rpm, trocha tupe riadenie, +R funkcie sa nedaju vypinat samostante, co je vraj skoda hlavne kvoli miestami prilist tvrdemu podvozku, zvuk kompletne nah*o, sedi sa zase jak v autobuse, a krizuju look, ze aero prvky ktore honda tvrdi ze funguju, vlastne ani nemozu fungovat bo su len fake (zaslepene vyduchy)? auto zamerane na rychlost, nie az tak na obratnost a ostrost. ale celkovo vraj velmi dobre. pre mna zatial mierne sklamanie, uvidim ked sa na tom povozim a porovnam..

Odpovedať na tento komentár

Tak ho zotreli riadne ?

Odpovedať na tento komentár

Preco som si ja celu dobu myslel ze to je 4WD?:-o

Odpovedať na tento komentár

Vyduchy zaslepene nie su? presvecoval som ich baterkou, ostrost riadenia postacujuca. So sedenim maju pravdu. Zvuk? Vyfuky su tiche. Uznavam ale kompenzuje to krasny ostry blow.

Odpovedať na tento komentár

Vyzera to ze seat s cuprou valcuje.to som necakal.

Odpovedať na tento komentár

augusta96 a co jazda v zakrutach a na hrane v porovnani so starymi typeR? lepsie/horsie?

Odpovedať na tento komentár

Lepsie..nieje to uz take nedotacave ako 8g

Odpovedať na tento komentár

no jo, samosvor a geometria? ok dik

Odpovedať na tento komentár

Ruku na srdce a spomente si ako ohodnotil Topgear TypeR predoslej generacie? Beriem to s veelkou rezervou. ?

Odpovedať na tento komentár

TG casak pise k veci (vid FN2 hothatchom roka v tom case). to len clarkson chcel byt zaujimavy, tak obratil vsetko co napisali naruby?

Odpovedať na tento komentár

ak sa niekomu nebude pacit zvuk, tak moze zmenit zvuk, ci? (teda v pripade, ze je to len o tom vyfuku).

Odpovedať na tento komentár

+predne sedacky sa uz nebudu musiet sklapat, takze najvacsi problem, ktory mal Clarkson (a to, ze sedacky nemali pamat), je odstraneny, cize novy type r musi byt aspon o 2,328948503x lepsi ako FN2

Odpovedať na tento komentár

hole rury + antilag to vyriesia?

Odpovedať na tento komentár

Adrian chces ist do novej type r?

Odpovedať na tento komentár

asi nie, skor prihodit kompresor do terajsej FN2? ale zacinam rozmyslat nad nejakou 4kolkou alebo rwd ako daily car?

Odpovedať na tento komentár

Odpovedať na tento komentár

dalsi clanok, tentoraz viac optimisticky + kratke video, kde je pocut "zvuk": http://www.carthrottle.com/post/the-new-honda-civic-type-r-is-like-the-bad-kid-your-mother-told-you-to-stay-away-from/

Odpovedať na tento komentár

Odpovedať na tento komentár

kua, ale jak na to tak pozeram tak sa mi ten cerveny transformer zacina pacit..???

Odpovedať na tento komentár

u FN2 sa mi CW dost pacila a keby bola dostupna od zaciatku, tak zrejme zvolim ju namiesto milano red, no u noveho CTR vyzera mozno prave CW ako najhorsia volba (aj ked stale vyborna). Najviac ich ale IMO bude behat prave v CW a cervenej?

Odpovedať na tento komentár

Odpovedať na tento komentár

1g v zakrutach na sriovom aute a sriovych gumach? https://s3-us-west-2.amazonaws.com/facefrontier/faces/orig/27.jpg

Odpovedať na tento komentár

To auto si ine ako picung nezasluzi, nech si strcia tu dizajnovu nechutnost s prednym nahonom do samurajskej r**i, za mna urcite new ford 4x4 tu nie je o com...aj keby bol o 10 sekund pomalsi na nejakom nordschlauche!

Odpovedať na tento komentár

Ani nevrav vilo.na ford som mega zvedavy a hlavne 4x4

Odpovedať na tento komentár

Odpovedať na tento komentár

Vsetkym uz s tymi casmi zaj*bkava?

Odpovedať na tento komentár

Odpovedať na tento komentár

to je marketing....ma viacero nastrojov......klip v mediach pocas Burliveho vina, alebo nejaka casova znamka z NS...na niekoho to posobi, niekto sa n*****e...to sa da filtrovat....niekto chce predohrab, niekto 4x4, niekto zadac...nie je 89, ked nam hovorili, co sa ma kupovat, ine aj tak nie je...tak si ludia vyberaju a zjavne cas na NS funguje, ked donho investuju a nemale peniaze...ale prirodzene, je to iba reklama....

Odpovedať na tento komentár

Mne to je jasne.presne tak to vidim aj ja a plne suhlasim.

Odpovedať na tento komentár

Pockat Laci musim ta opravit a je potrebne to povedat na plnu hubu vysvetli aky jediny racionalny dovod moze mat petrolhed ked si kupi sportove auto s prednym nahonom??? Nehovorim o beznych spotrebakoch....cize vyhovorkou moze byt niekedy nizsia nadobudacia cena ale co je dalsia dolezita vec je to ze ludia maju nasrate v rukach a vedia zeby na hrane 4kolku alebo zadokolku nesoferovali s takou istotou a bali by sa....a kto si hento prizna? No velmi male percento takze ta daaaa je to jasne, viac sa nevyjadrujem

Odpovedať na tento komentár

Vilo teba musela nejaka predokolka strasne ponizit ked ich mas tak v zuboch? proste sa zmier s tym, ze moderne predokolky su rovnako rychle jak Mkove baworaky a ta vec o "wrong wheel drive" uz davno neplati. a to ze na awd alebo rwd ides bokom a "bavis sa viac" je kazdeho vlastna preferencia, aj predokolku posles bokom ked chces, a niekedy je na to treba vacsie gule nez jak keby si mal awd alebo rwd, lebo musis ist rychlejsie. ale mas pravdu, keby mal kazdy zadokolku tak je nasobne viac krizov pri cestach?

Odpovedať na tento komentár

Adrian pises picoviny vyrastal som na 5kovom golfe GTI a jediny sposob ako ho prinuti aby mu strelil zadok bolo ubrat prudko v zatacke pripadne k tomu tuknu do brzdy a je mi uplne jedno ci je nejaka predokolka rychlejsia ako cokolvek ine tu ide iba o sofersky zazitok ako taky a nie o taketo dristy ze aj predokolka vie ist bokom a bla bla bla, ja pisem svoj nazor a ty tiez, jednoducho povedane ak jazdis nieco ostre co neje predokolka a nesi dobry sofer tak mas z toho strach a ides nazad k predku....takito ludia su este nebezpecnejsi co lietaju na hatchoch lebo su dostupnejsie pre mladych a ti maju najazdeny velky k***t barani frajeruju a lietaju a nevedia....aj tu je takych dost keby bolo treba menovat....takze takto

Odpovedať na tento komentár

Tomu ver!

Odpovedať na tento komentár

Zasa vojna honicov zadokoliek a predokoliek? Aaaach, kedy uz pochopite, ze sa 100 000 variantov aut vyraba pre 100 000 chuti ludi??

Odpovedať na tento komentár

michal822 nemas nahodou predokolku??

Odpovedať na tento komentár

Ano mam? ale to nie je ani hothatch, ani nic podobneho, takze ja sa neradim medzi profi jazdcov?. Len sa divim, ako sa tu idu do krvi rezat ludia za to. Pride mi to smiesne ako Coca Cola/Pepsi, Apple/Android vojny apod.

Odpovedať na tento komentár

ja len podpyc**jem, cisto v zmysle:

Odpovedať na tento komentár

ale tu sa nikto nejde do krvi rezat preboha? vilo ma svoj nazor, ja svoj, kazdy vlastny, kazdy ma auto ake chce, na ake mna, ake sa mu paci, atd.. to je vsetko a chvalabohu za to? vilo neznasa predokolky, ja zas nechapem 2-tonove "sportaky", feri jazdi na skodovke, petko ma hjundaj dizel a mysli si ze je majster svetla, laco ma gitarovu fotku na pickupe.. vybavene, karavana ide dalej???

Odpovedať na tento komentár

to je basova gitara.... 40 rocna?

Odpovedať na tento komentár

viem, Jolana, ze??

Odpovedať na tento komentár

Odpovedať na tento komentár

Odpovedať na tento komentár

Sa tu hádate a ešte nikto z Vás to nešoféroval?

Odpovedať na tento komentár

Ano keby som si do toho sadol s igelitovym vrecom na hlave aspon by som sa nedog*cal ale soferovat by som nemohol co by mi nevadilo

Odpovedať na tento komentár

Radsej by som si kupil Octaviu a tu chipol. By som mal vacsi kufor.

Odpovedať na tento komentár

A bol by si ten typek s cipnutou octaviu?

Odpovedať na tento komentár

Ako pomaly s tou octavkou.to zas nie hadam.ci vazne?

Odpovedať na tento komentár

Tá Honda sa mi nepáči, vyzerá ako tri modely dozadu, asi sa učili u VW Group, ale než škodovicu, tak to sa radšej voziť v tomto?

Odpovedať na tento komentár

Niee. Ako ten civic je fajn? ale ten autobus ma dostal?

Odpovedať na tento komentár

Tato Honda je snom mnohych ludi. Treba si uvedomit,ze je fakt lacna a relativne,naschval som pouzil toto slovo, relativne poskytne pocit sportoveho auta. Za malo penazi viac muziky. Najde svojich fans a bude mat aj predajne uspechy. Vzdy je to ale vec penazenky. Asi si ju nekupi ten, kto na nu zarobi za dva tyzdne marodky, ci dovolenky. Ja si ju urcite zo zvedavosti vyskusam,ale kupovat ju urcite nebudem.

Odpovedať na tento komentár

Odpovedať na tento komentár

No strasne velke rozdiely ze? Teraz sa hondaci seataci a zabozruti buchajte do prs co je lepsie...asi to co lepsie vyzera...

Odpovedať na tento komentár

viliam46 trať má 1450 metrov (http://www.llandow.com/circuit-information/circuit/) a s ohľadom na jej layout si nemyslím, že tie rozdiely sú zanedbateľné. V každom prípade by asi bolo smutné, keby mali novšie autá horší čas, ako už trochu obstarožný MRS. Každé z nich je fajn, ale na trackdays je jednoznačne najvhodnejšia Honda, lebo brzdy.

Odpovedať na tento komentár

Ninja power.zabozruti a f*souni utreli ????

Odpovedať na tento komentár

Lebo brzdy? Uprimne nepoznam turboauto s ktorym mozes robit take zverstva ako s atmosferou aby si sa nebal co bude...

Odpovedať na tento komentár

presne takto to vyzera u kazdeho fanusika CTR:

http://cdn.meme.am/instances2/500x/228674.jpg

Odpovedať na tento komentár

njn, rychle, ale bez zvuku a chlapik sam povedal ze motor trochu bez charakteru? turbo no?

Odpovedať na tento komentár

Odpovedať na tento príspevok

Táto stránka využíva cookies a iné technológie sledovania na rozlíšenie jednotlivých počítačov, na individuálne nastavenie služieb, analytické a štatistické účely aj na prispôsobenie zobrazenia obsahu a reklamy. Táto stránka môže obsahovať aj cookies tretích strán. Ak budete pokračovať v používaní stránky, predpokladáme, že Vám vyhovuje aktuálne nastavenie, ktoré však môžete kedykoľvek zmeniť. Viac info tu: Ochrana súkromia