Zdravím startupistov a fanúšikov startupov...

Zdravím startupistov a fanúšikov startupov... Idem s kožou na trh. Svojho času, asi pred tromi mesiacmi som tu písal niečo o novom startupe, ktorý vznikne. Momentálne je už nejaký ten týždeň na svete. Je postavený na princípe B2C (business to client) alebo aj na princípe malej sociálnej siete. Web bol pôvodne zameraný na riešenie prvého kontaktu pri reklamácii obuvi, ale uvažoval som aj nad reklamáciami ďalšieho tovaru. Definitívnemu preklopeniu k reklamáciám aj ďalších tovarov došlo po reakcii od istého predajcu, ktorý sa zaujímal, že prečo to a to, a prečo nie aj tamto... Všetko je to na adrese www.reklamujtovar.makupo.sk. Do databázy sa už zaregistrovali nejakí ľudia a to aj napriek tomu, že tomu nerobím takmer žiadnu propagáciu. Najdôležitejšie teraz bude do projektu zapojiť predajcov. Mám už od nejakých aj spätnú väzbu. Sú už pre nich prichystané nejaké výhody. Tak budem rád za nejaké názory a reakcie.

A budem rád, ak by aj niekto vedel pomôcť s rozbehom, hlavne je potrebné do toho namontovať 1-2 predajcov, u ktorých by sa dal systém otestovať. Mám pocit, žeby to mohlo mať úspech, drvivo prevažujú kladné reakcie.

Odpovedať na tento komentár

Dostal som sa len po registracny formular. Takze postrehy len k tomu - registracny formular nie je responzivny (android chrome), captcha odradza, heslo a potvrdit heslo - zbytocne, su aj ine cesty ako to vyriesit. Chcelo by to zjednodusit UX. Registracia je cez HTTP? T.j. moje heslo je zaslane nezasifrovane?

Odpovedať na tento komentár

Nie, heslá sa šifrujú.... Čo sa týka tej responzivity, tá nie je úplne vyriešená. Je to z dôvodu, že gro celej interakcie medzi predajcom a zákazníkom je na predajcovi. Jeho zástupca bude z fotiek (prípadne videa), ktoré zákazník dodá pri zadaní reklamácie, posudzovať chybný tovar a reklamáciu a rozhodne, čo ďalej. Takže to musí mať celé vo veľkom. Toto je iný prípad ako webový obchod. Capcha, alebo niečo podobné tam musí byť. Už z iného projektu sú skúsenosti s robotom, čo každých 5-6 minút chrlil jednu registráciu za druhou.

Odpovedať na tento komentár

Najdôležitejšou vecou je teraz doriešenie konečnej fázy schválenia reklamácie a prebratia tovaru v predajni. Sú už v tomto smere nejaké nápady, budeme to realizovať.

Odpovedať na tento komentár

  • Hesla sa mozno sifruju u teba v databaze, ale cez HTTP su zaslane nezasifrovane na s*rver. Takze ak niekto odchyti komunikaciu, ma heslo a uzivatelske meno nezasifrovane.
  • Prihlasovaci formular sa zobrazuje nespravne na desktope.
  • pozrel by som sa na reCaptcha, lepsia alternativa ako captcha
  • mozno je gro celej interakcie na predajcovi, kedze vsak k reklamacii prikladam fotky, tak ako uzivatelovi mi je jednoduchsie ich nahrat zo smartphone ako fotit, nahravat na desktop a potom nahrat na makupo.sk
  • ak nemas skusenosti s UX a UI, popozeral by som sa po niekom. Pre mna osobne, stranky vyzeraju dost zastaralo.

Odpovedať na tento komentár

Ok, vďaka za pripomienky, skúsim niektoré veci doriešiť. Ale časom budem potrebovať lepších programátorov ako som ja. Inak, posielam jednu súkromku.

Odpovedať na tento komentár

Tá poznámka ohľadom smartfónu je skutočne dobrá... Ide o zjednodušenie celého procesu...

Odpovedať na tento komentár

Odpovedať na tento príspevok

Táto stránka využíva cookies a iné technológie sledovania na rozlíšenie jednotlivých počítačov, na individuálne nastavenie služieb, analytické a štatistické účely aj na prispôsobenie zobrazenia obsahu a reklamy. Táto stránka môže obsahovať aj cookies tretích strán. Ak budete pokračovať v používaní stránky, predpokladáme, že Vám vyhovuje aktuálne nastavenie, ktoré však môžete kedykoľvek zmeniť. Viac info tu: Ochrana súkromia