Zdravím, viem že tu mi určite budete vedieť pomocť...

Zdravím, viem že tu mi určite budete vedieť pomocť. Nikde na internete nenajdem normalnu recenziu na keramické brzdy. Tak sa vás opýtam na Audi SQ7 keramické alebo klasické brzdy? Ak máte niekto skusenosti s keramikami pri bežnom jazdení, napíšte?

Keramické brzdy potrebujú byť zohriate aby fungovali poriadne, keby si povedal že berieš 911 GT3 a budeš s tým jazdiť na okruhu poviem že ber keramiky, inak som toho názoru že sa to neoplatí, vzhľadom na to že to je drahé... je síce pravda že vydržia omnoho viac (počul som už aj také že vydržia 200k km, neviem čo je na tom pravdy) ale ked nie sú zohriate, tak celkom nepríjemne piskaju takže pri daily používaní ľudia na to nadávajú. Verdikt? SQ7 a keramické brzdy podľa môjho názoru vyhodené peniaze.

To je skúsenosť či teória iba?

Marek Sevic teoria a skusenosti inych, velmi rad sa necham poucit?

Ja sa normal pýtam. Jazdil som keramiky na caymane nepiskli ani raz ani po meste. Pocitovo úplne jak klasiky ale bolo sucho na druhej strane.

Odpovedať na tento komentár

Ja mam skúsenosti. Zalezi na tom, ako jazdis. Dnesne keramiky funguju takmer na nerozoznanie od klasickych brzd. Rozdiel je len, ked su mokre. To ma par krat vystrašilo (to ale bolo na bmw, s audi v mokrom skusenosti nemam). Ďalšou nevyhodou keramik je, ze su velmi nachylne na poskodenie a ich výmena stoji majland. Staci, ze ti do nich skoci kamienok. Su krehké, mozu prasknut. A zlym stylom jazdy sa daju znicit tiez. Na druhej strane, SQ7 je tazka krava a je pravda, ze po par minutach ostrej jazdy jej klasicke brzdy zvadli a dymili ako sproste... Cize zvaz si pre a proti.

Odpovedať na tento komentár

... A piskanie tiez moze byt problem, ale to uz dnes fakt zalezi od vyrobcu. Keramiky najviac piskaju pri jemnom brzdeni. Kedze SQ7 vazi ako polovica mesiaca, tak aj pri jemnom brzdeni pracuju brzdy celkom intenzívne, mozno ze prave v Audi piskat nebudu... Ale to je fakt individualne.

Diki /> toto pomohlo asi najviac v rozhodovaní? na internete je bohuzil malo recenzii z bezneho pouzivania max. čo su tak z roku 2010 a myslim ze tie keramiky uz odvtedy podstupili dalej, ale prednost budu mat asi klasicke brzdy nakolko pretekat nepretekame a raz za cas vybleznenie po nejakej okrske by mali tie klasicke brzdy vydrzat</div></body></html>

Andrej, asi ano. Keby daco, mozes casom skusit lepsie brzdove dosticky.

Odpovedať na tento komentár

Mam dvoch kamosov co maju na sq7 klasiky a nevedia si ich vynachvalit. Ak nejazdis okruhy, keramiky su uplne zbytocne.

Odpovedať na tento komentár

Kamarat ma sq7, ma keramicke brzdy a ziadne problemy a pocas celodenneho natacania intra na Tuning grill party som nepocul ani jedno pisknutie alebo vrznutie od brzd? cize vzhladom na to ze to auto vazi ako rusky tank si myslim ze sa hodia?

Odpovedať na tento komentár

Ale problemy nie su ani s klasikami. Keby tie brzdy na to auto neboli dimenzovane, nedavaju ich tam. Keramiky su bez pochyb niekde inde, iny level. Ale podla mna su to vyhodene prachy ak neplanujes pravidelne vyuzivat ich potencial. Aj som sa v tom viezol a klasicke brzdy boli super. Uplne postacovali.

Odpovedať na tento komentár

Súhlas, keramické na Porsche a ring, SQ7 je síce veľké a ťažké auto, ale asi nejdeš prekonávať zelené peklo, zober frajerku na dovo smer Indický oceán ?

Odpovedať na tento komentár

Normalne urcite. Rozmerovo su dostacujuce. Na daily car su keramicke brzdy zbytocne vyhodene peniaze.

Odpovedať na tento komentár

Dalsi pohlad: pri predaji sa auta s keramikami veľmi tazko zbavuje

Presne tak nikto to neoceni, resp budú to brať ako štandard

Skor naopak. Ludia sa toho boja kvoli vysokej cene pripadnej vymeny. Ked kupuješ nove auto za 100k, tak asi mas aj pripadne dalsie 4k na keramiky. Keď vsak kupujes auto jazdene za nejakych 40-50k, nebodaj menej, tie styri tisícky vyzeraju zrazu uplne inak

Odpovedať na tento komentár

A pri tak velkom aute by ti vydrzali max dvojnasobok ako normal.

Odpovedať na tento komentár

Ja už by som kukal Bubo katalóg a kupoval OF aspoň 30 - tku ?

Odpovedať na tento komentár

Ja som nainstaloval keramiky na BMW 123d Coupe a funguju famozne. Urcite su lepsie ako klasiky co tam boli pred tym. Dobre brzdia aj za studena a za tepla este lepsie. Kazdopadne v hociakej teplote su lepsie ako klasiky.

Ty ale asi hovoris o dostickach, nie komplet karbon keramickych brzdach. ?

Aha ano.? V tom pripade sorry za nepozornost.?

Odpovedať na tento komentár

Odpovedať na tento príspevok

Táto stránka využíva cookies a iné technológie sledovania na rozlíšenie jednotlivých počítačov, na individuálne nastavenie služieb, analytické a štatistické účely aj na prispôsobenie zobrazenia obsahu a reklamy. Táto stránka môže obsahovať aj cookies tretích strán. Ak budete pokračovať v používaní stránky, predpokladáme, že Vám vyhovuje aktuálne nastavenie, ktoré však môžete kedykoľvek zmeniť. Viac info tu: Ochrana súkromia